מעניין

סהרורי שהילך מתוך שנתו ונפל מקומה שישית - הצליח לשרוד

דבר לא הכין את הסהרורי האוסרטלי סקוט מקיי לסיום החופשה שלו בתאילנד, באופן כה טראגי (שעם קצת פחות 'מזל', יכל להיגמר אחרת לגמרי): בעודו שקוע בשינה עמוקה, הילך מתוך שנתו והגיע לגג הבניין בו התאכסן. תוך שניות אחדות, תיעדה אותו מצלמת המלון בו שהה, קופץ מהקומה השישית היישר למטה

לצפייה בתמונה

לחץ כאן
אא

הסיפור שלפניכם יכול היה להסתיים אחרת לגמרי, ורק בניסי ניסים הסתיים כך: תייר אוסטרלי שסובל מהפרעות שינה קשות (סהרוריות, 'מחלת ירח') מצא עצמו מהלך מתוך שנתו - כשרגליו מובילות אותו היישר אל גג בניין המלון בו שהה, בקומה השישית. שם הסתובב מקיי קמעה, וכעבור זמן מה - תיעדה אותו מצלמת הבניין כשהוא מתקרב למעקה הבטיחות. 

סקוט מקיי. שרד בנס (צילום: yahoo)סקוט מקיי. שרד בנס (צילום: yahoo)

"בטח לחצתי על כפתור ובמקרה יצא שזה הכפתור של הקומה האחרונה", הסביר מקיי כשנשאל, מאוחר יותר, איך כל זה קרה. "הסתובבתי והתקרבתי לקצה, ואפילו נאבקתי כדי לעבור את המעקה אבל זה בטח היה בגלל שהייתי יותר מדי ישנוני. לאחר מכן, אני מניח שפשוט קפצתי למטה", משחזר מקיי. 

מקיי נחת על רצפת בטון, וסבל מפצעים קשים כגון שבר בפניו, חורים בריאה, שבר בידו, דימומים וקרישי דם. ועם זאת - הצליח לשרוד. "אני מאמין שחוטי החשמל שבהם פגעתי בדרכי למטה, סייעו ל'צניחה' הרכה' יחסית. אני לא חושב שיכולתי להיות יותר בר מזל, אם להיות כנה", כך אמר. 

תגיות:מעניין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה