חדשות בארץ

הרשימה הסודית של המיילים שינתקו אתכם באופן מיידי מחברות התקשורת

נראה שכאשר מדובר בניתוק לקוחות מהשירות, חברות התקשורת מתעלמות ביודעין מהחוק. קבלו את רשימת המיילים שיעבירו את האחריות לחברת התקשורת

אא

אם ניסיתם פעם להתנתק מחברת תקשורת כלשהי, אתם וודאי זוכרים עד כמה קשה היה לעשות זאת. צרכנים רבים מדווחים על התעלמויות ממיילים, העברה טלפונית מנציג שירות אחד למשנהו ובמקביל המשך גביית תשלום. נראה שכאשר מדובר בניתוק לקוחות מהשירות, חברות התקשורת מתעלמות ביודעין מהחוק.

תיקון 23 לחוק להגנת הצרכן מאוקטובר 2008 קובע כי לקוח יוכל לבטל עסקה מתמשכת עם ספק באמצעות מייל, פקס או דואר רשום, והספק יהיה מחויב בניתוק תוך 3 ימי עסקים. "אם המשיך העוסק בחיוב הצרכן לאחר מועד סיום ההתקשרות יוכל הצרכן לתבוע ממנו פיצויים לדוגמה, ללא הוכחת נזק עד לסכום של 10 אלף שקל", מוסבר באתר התמ"ת.

על מנת להקל עלינו, הצרכנים, ב- TheMarkerמגישים לנו רשימה סודית של כתובות מייל ומספרי פקס שינתקו אתכם באופן מיידי מחברות התקשורת. מרגע שליחת המייל או הפקס, אין צורך לדבר עם החברה, והאחריות עוברת אליה.

על פי דו"ח תלונות הציבור של משרד התקשורת, כ-10% מהתלונות נוגעות ל"מכירות", סעיף הכולל בתוכו גם קשיים בניתוק מחברת תקשורת, אך לא ניתן לבודד את מספר התלונות הספציפי לעניין זה.

בעת מעבר בין ספקיות אינטרנט, ספקיות חיוג לחו"ל, חברת תשתית וטלוויזיה רב ערוצית כדאי לשלוח מייל, במידה ואתם משלמים סכום חודשי קבוע כלשהו. במקרים אלו הצטרפות לספקית אחרת אינה מהווה ניתוק מהספקית הננטשת ולקוחות שלא ישלחו בקשת ניתוק עלולים לשלם פעמיים.

לעומת זאת, אם אתם עוברים ממודל תשלום נפרד לבזק ולספקית למודל סיטונאי הכולל תשלום רק לספקית, המעבר למודל הסיטונאי כמוהו כבקשת ניתוק חשבונאי מהתשתית, אין צורך ליידע אותה בנפרד והניתוק יתבצע באופן אוטומטי.

תגיות:תקשורתסלולר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה