חדשות בארץ

מנכ''ל הדואר מתחייב: שירות תוך 10 דקות

הבוקר נערך דיון בוועדת הכלכלה אודות הליקויים בהתנהלות הדואר. המנכ"ל הבטיח מהפכה עד סוף השנה ופירט את השינויים

אא

הבוקר (ד') נערך בוועדת הכלכלה של הכנסת דיון אודות הרפורמה בחברת דואר ישראל. הדיון נערך על רקע תלונות רבות בשנים האחרונות על התורים הארוכים בסניפים, עיכובים במסירת חבילות ובהגעת הדואר ליעדו. במהלך הדיון התחייב מנכ"ל הדואר כי עד סוף השנה יורגש שיפור דרמטי בשירות.

מנכ"ל הדואר דני גולדשטיין, שנכנס לתפקידו לפני חודשים ספורים, התחייב בפני נציגי הוועדה על מהפכה של ממש בשירות בסניפים ברחבי הארץ בתוך זמן קצר. "התהליכים משתפרים, אנחנו רואים את זה בכל הסניפים ובקרוב גם אתם תראו את זה", אמר גולדשטיין.

לדבריו, הסניפים יפעלו עד שעות מאוחרות יותר, המערכות תהפוכנה לאוטומטיות והפעילות ברשת תגבר. "זמן השירות בסניפים צפוי לרדת מ-10 דקות", הצהיר מנכ"ל הדואר. "הימים של חוסר חלופה או קריסה כפי שהגדירו זאת בעבר - כבר מאחורינו".

(צילום: משה שי / פלאש 90)(צילום: משה שי / פלאש 90)

באשר לחוויית השירות לאזרח, אמר גולדשטיין כי יורחבו נקודות המגע עם האזרחים. "פתחנו 119 סניפים עד השעה 20:00 בערב", אמר והוסיף כי "נפתחו 47 מרכזים בתוך מרכזי קניות שיורחבו לקרוב ל-100 עד סוף השנה".

המנכ"ל ציין כי ב-180 מהסניפים ניתן להזמין תור מקוון, והמספר הזה יוגדל תוך מספר חודשים ל-380 סניפים. הוא גם הבטיח כי 90% מהדואר הרשום יחולק לתושבים לבתיהם. "עשר האחוזים שלא יהיו בבית בעת הגעת דבר הדואר יוכלו להגיע לסניף ולקבל אותו תוך זמן קצר", הבטיח.

יו"ר הוועדה ח"כ איתן כבל סיפר על חוויות אישיות מהדואר. "אתה מגיע לשם ומחכה בתור דקות ארוכות בשביל איזו הודעה", טען. הוא הדגיש בפני מנכ"ל הדואר כי עליו לגבות את הבטחותיו במעשים. "אני כבר אומר לך שבשבוע הראשון של ינואר 2016 אתה תהיה פה ואנחנו נעבור דבר דבר על ההבטחות שלך פה לפי הפרוטוקול ונעקוב - אז שקול מילותך", אמר לו.

תגיות:דואר ישראל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה