מעניין

סוד הקסם של העץ 'הצבעוני'

על העץ המיוחד הזה גדלים, לא פחות ולא יותר, כ-40 זנים שונים של פירות. כיצד ייתכן הדבר? את הכתבה הבאה, אסור לכם לפספס

לצפייה בתמונה

לחץ כאן
אא

לפני שנספר לכם על העץ המיוחד הזה - על פריחתו הססגונית ופירותיו הרבים, נקדים ונאמר כי מי ש'יצר' אותו הוא פרופסור בשם סם ואן האקן וזאת עשה באמצעות שימוש בנוסחאות שונות, הקשורות לעולם ההנדסה הגנטית. מדובר בהליך שארך מספר שנים, ודרש סבלנות ועבודה קדחתנית סביב גידולו, אך ואן האקן לא התייאש ודבק בעקשנות במשימתו. 

מדובר בעץ שמכיל למעלה מ-40 סוגי פירות ביניהם אפרסק, משמש, נקטרינה ושקדים. באביב, יוצאים פרחיו השונים ויוצרים 'סימפוניה' מרהיבה של גווני אדום, סגול, וורוד ולבן, בצירוף צורות שקשה לעמוד בפניהן. זאת ועוד, בעקבות הצלחת הניסוי מתכונן ואן האקן לנטוע עשרות עצים נוספים כאלה, ברחבי ארה"ב. "מטרת ה'ניסוי' שלי הייתה לנטוע את העץ במקומות שונים בעולם, כדי שיאתגר את האנשים שרואים אותו ויגרום להם לשאול את עצמם כיצד זה ייתכן שעלי העץ הזה, שונים מכל עץ אחר ואיך זה שפרחיו צבעוניים כל כך?", סיפר פרופ' האקן בראיון שנעשה עמו.

ומה אנחנו אומרים על זה? פשוט מאוד: "מי כמוך באלים השם"? מי כמוך יכול להפוך את ה'בלתי אפשרי' לאפשרי ולהעניק חוכמה, בינה ודעת לברואיך, למען יגדילו ויאדירו את שמך בעולם?! כמובן שכיהודים, תמיד נבקש לדבוק במקור החוכמה ולא נסתפק בתחליפים 'זולים' ובהתערבויות משונות שבמקרה זה, אגב, גובלים גם באיסורי כלאיים.

תגיות:מעניין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה