תנו לגוף להסתדר לבד

כיצד הייתם מטפלים בכאב ראש טורדני שאינו פוסק? רוב הסיכויים שהייתם פשוט לוקחים אקמול. האמנם דרך הטיפול הזו שהתרגלנו אליה מילדות, הינה הפתרון האולטימטיבי? תנו לגוף להסתדר לבד, הוא עוד יפתיע אתכם

אא

כולנו חפצים בבריאות איתנה. לדאבון הלב, כמעט שאין היום בנמצא אנשים בריאים לחלוטין, ורובנו סובלים ממחושים כלשהם המאותתים לנו שמשהו בגופנו אינו עובד כשורה.

מצב גופני ירוד זה כלל לא אפיין את אנשי הדור הקודם, שלא לדבר על דורות שלפני כן. האם יתכן שאז, בזמן שלא הייתה תעשיית התרופות מפותחת כמו היום, היו פחות חולים? מתברר שכן. בדורות קודמים היה ברור לבני האדם, הרבה יותר מאיתנו, מה עליהם לעשות על מנת לחוש בריאים, ערניים וחזקים, כל זאת כמעט ללא מתן תרופות. מה השתנה מאז ועד היום? כיצד הגענו למצב בו בתי החולים עמוסים עד להתפקע, וכמעט שאין אדם מגיל 35 ומעלה שאינו מקבל ´דרישות שלום´ מגופו?

לשם כך הבה נערוך הכרות עם שיטת הריפוי הטבעי, שמאז ומעולם הוכיחה את עצמה, ורק בדור הזה נשכחה. הגישה הטבעית לריפוי, המכונה "ההיגיינה הטבעית" הינה תפיסה מדעית טהורה להבנת התופעות הקרויות ´בריאות ומחלה´ והבנת חוקי הבריאות. מסתבר שבאמצעות גישה טבעית זו ניתן לטפל בכל סוגי בעיות הבריאות והמחלות הפנימיות, משפעת ועד לסרטן, בהסתמך על כח הניקוי והריפוי הטבעי בלבד, הטבוע בגוף האדם. רובנו הורגלנו שמיד עם הופעתה של בעיה בריאותית, שלא לדבר על מחלה טורדנית או כרונית, יש להשתמש בתרופה, זריקה, שיקוי, משחה, גלולה או צמח מרפא. קשה לנו להאמין שלגוף יש יכולות לרפא את עצמו ללא כל עזרה מבחוץ. באמרנו ´עזרה מבחוץ´ כוונתנו גם לאנשים המכנים את עצמם ´רופאים´ או ´מטפלים´ לסוגיהם השונים. בשיטת הריפוי הטבעי אין למטפל יכולת ריפוי מצד עצמו, וכל מגמתו היא להדריך את החולה כיצד להשתמש בכוחות הריפוי של גופו.התנאים להחלמה ולהתאוששות הינם שימוש בכל ´חומרי החיים´ החיוניים, אשר להם איננו מייחסים תכונות ריפוי במובן המקובל של המילה. הגישה הטבעית מתייחסת לכל ´חומרי החיים´ החיוניים והשימוש הנכון בהם: מים, מזון מתאים, חמצן, שמש, מנוחה- פעילות, שינה, תנועה, טמפרטורה אופטימלית, ניקיון פנימי של תאי הגוף, שימוש בחומרי ניקוי, רחצה וקוסמטיקה, חיי חברה ומשפחה ומרכיבים רבים נוספים. גישת "ההיגיינה הטבעית" מלמדת ששימוש נכון, מדויק ואופטימלי לגוף האדם, בכל ´חומרי החיים´ החיוניים, יוביל אותו לבריאות מושלמת וקבועה, ואף להתאוששות ממצבי מחלה קשים ביותר!

גישה טבעית זו, מדריכה אותנו כיצד למנוע בעיות בריאות מלכתחילה, וכיצד להחלים מהן באופן מלא ומושלם כאשר הן כבר קיימות. כל זאת ללא תרופות, צמחי מרפא, שיקויים הומיאופתיים, מחטים, תוספי מזון ואמצעים חיצוניים אחרים. הגישה מתאפיינת בהיגיון מוחלט, כיוון שהיא תואמת את חוקי הטבע ומבוססת עליהם. מסיבה זו היא מבטלת כמעט לחלוטין את ההסתייעות בטיפולים הדוחקים את הסימפטומים של המחלה ואינם מטפלים בשורש.

אנשים סבורים שעצם היעלמות או היחלשות הסימפטומים של המחלה לזמן מסוים, הינה  הוכחה שהטיפול היה טוב. לצערנו, זו אשליה המפרנסת מטפלים ורופאים רבים. למרבה הפלא, הציבור כלל אינו מודע במדויק ל"הוראות", לחוקים, לעקרונות ולצרכים שלהם, משום שהם אינם נלמדים במערכת החינוך על כל שלביה. במקומן מולעט הציבור במידע לא מדויק, לא נחוץ, הפוך מהאמת ואינטרסנטי, אשר ברוב המקרים שלא רק שלא תורם להבנת הגורמים המקדמים את הבריאות, אלא אף מחבל בה. הייעוץ התזונתי הרפואי המקובל מבוסס ברובו על תיאוריות לא שלמות וגורם לציבור לדבוק בהרגלים ובפעולות הנוגדות את האינטרס הבריאותי הישיר של הגוף. במצב זה התעלמות עקבית מסיפוק הצרכים המדויקים של הגוף מובילה במוקדם או במאוחר להתדרדרות המצב הפיזי עד כדי הופעת אי סדרים גופניים ואף למחלות קשות. ההוכחה החותכת לקונספציה זו של הגורמים למחלות הפנימיות היא שכאשר החולים מגיעים למטפלי הגישה הטבעית, חלים שינויים מדהימים בבריאותם, עד כדי החלמה והפסקת כל התרופות. האם זה מקרי? האם זו באמת החלמה "ספונטנית", כפי שמתבטאים רופאים כשהם רואים החלמות כאלה? ומדוע לא חלה החלמה "ספונטנית" תחת הטיפול התרופתי, עד כדי הפסקת הנחיצות בתרופות, אלא להיפך, כמות התרופות רק הולכת וגדלה?

הבנת עקרונות הגישה הטבעית תעניק לנו יסודות מוצקים להבנת התופעות הקרויות – ´מחלה ובריאות´, ותשחרר אותנו מהפחד הגדול של האנושות מפני "מחלות שלא ניתנות לשליטה". הציבור מקבל את המסר שבריאות היא עניין של מזל הרבה יותר מאשר עניין של שליטה עצמית, שהסיבות למחלות אינן ידועות ושהן "מתקיפות" את האדם "על לא עוול בכפו" וללא יכולת מצידו לעשות משהו בנדון.  

שפעת, למשל, היא תופעה המוגדרת על ידי הרפואה "כמחלה" הנגרמת על ידי אויב חיצוני. על פי הגישה הטבעית "מחלה" הינה מהלך טוב ומועיל לגוף שאסור להתנגד לו! באמצעות המחלה מתחיל הגוף בניתוח עצמי שבאמצעותו כל חומרי הפסולת האגורים ברקמות נפלטים אל מחוץ לגוף, ותאים שהיו פגועים במשך שנים נפלטים. במקום תאים חולים אלו נבנים בהדרגה תאים חדשים ובריאים. העלמת הסימפטום בכל דרך שתהיה (גם תרופה טבעית), מותיר את הרעלים בגוף, ובעוד תקופה הם יצאו בצורת מחלה אחרת, קשה יותר.

בנוסף, כאשר המטופל מקפיד על אורח חיים בריא, הוא מגיע למשקלו התקין באופן טבעי, ולעלייה דרמטית ברמת האנרגיה. או אז מתחיל הגוף ´לחיות´ וזורמת בתוכו אנרגיה שכבר שנים לא זכה לחוש.

תגיות:בריאותרפואה טבעית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה