מעניין

התמונה שמטריפה את ליברפול: האם מדובר ברוח רפאים?

איך הייתם מתייחסים לתמונה תמימה שצילמתם - שלאחר התעמקות בה - אתם מגלים פתאום 'דמות' נוספת ובלתי מוכרת? את רייצ'ל מקווין מליברפול, הדבר הצליח להפחיד. מה דעתכם, האם באמת מדובר ברוח רפאים?

לצפייה בתמונה

לחץ כאן
אא

פאב 'ליסבון' בליברפול ידע הרבה מקרים מוזרים בתוכו, אבל זה שלפנינו עולה על כולם: השבוע, במהלך מפגש עם חברים בפאב, צילמה רייצ'ל מקווין מספר תמונות במצלמתה. אלא שביום למחרת, כשנכנסה למכשיר הטלפון שלה והתעמקה בתמונות שצילמה - נחרדה לגלות דמות נוספת, זרה, שמביטה אליה מבין הפרצופים המוכרים של חבריה. "בהתחלה חשבתי שמדובר בהשתקפות מוגזמת של אורות", סיפרה מקווין, "אבל במחשבה שנייה זה לא נראה לי כמו השתקפות של אורות, אלא יותר כמו דמות ממשית. זה היה מאוד מוזר, כי כשהצטלמנו לא היה אף אחד מאחורינו". 

יצויין כי זו אינה הפעם הראשונה בה מדווחים מקרים שונים של ראיית רוחות רפאים, בליברפול. למעשה, קיימים למעלה מ-25 ספרים פרי עטו של הסופר טום סלימן (באנגלית: Tom Slemen), שמסקרים את המקרים הללו וטוענים פה אחד: ליברפול רדופה ברוחות רפאים. רוב הסיפורים נסובים סביב שתי רוחות עיקריות: אישה לא ידועה, וגבר בשם סר ארצ'יבלד טוטון סלבידג' (באנגלית: Archibald Tutton Salvidge), שהיה חבר מועצת העיר בשנת 1910.

האם זוהי רוחו של סר סלבידג'? תעלומההאם זוהי רוחו של סר סלבידג'? תעלומה

"מדובר במקרה מאוד מעניין", אומר סלימן, "סר סלבידג' היה בעל קריירה פוליטית ענפה שכללה חברות במועצת העיר, ומעריציו אף צפו לו עתיד מזהיר בתחום ובמשך שנים רבות, ניסו לשכנעו לרוץ לבחירות ראשות העיר ליברפול. בשנת 1907 מצא עצמו סלבידג' באירוע ציבורי כלשהו שהתקיים באחת המסעדות בעיר, שם קרה אירוע מכונן: סלבידג' עמד בראש השולחן והכריז שלא די בזה שירוץ לראשות העיר, אלא גם תהה בקול האם היה זה נכון להגיש את מועמדותו כבר בבחירות של שנת 1910". לדברי סלימן - מאז מותו בשנת 1928, רוחו של סר סלבידג' לא מפסיקה להופיע בפאב ליסבון, יחד עם הרוח של אותה אישה צעירה. למה דווקא הפאב הזה? שאלה טובה שנבדקת בימים אלו, במטרה לראות האם יש קשר כלשהו בין נסיבות מותו, לפאב הספציפי הזה. 

"אין ספק שלראות כזה דבר בתמונה רגילה, זו חוויה מפחידה. עם זאת, אני מאמינה בחיים שלאחר המוות ואני בהחלט סבורה שרוחות מסתובבות בינינו. יש יחידי סגולה שזוכים לראות אותן, אבל הרוב פשוט לא מסוגלים", סיכמה מקווין. 

תגיות:מעניין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה