חדשות בארץ

בזכות הפייסבוק: תושבי הקריות התגייסו למען כרמית

את חגיגת בת המצווה של כרמית, לא ישכחו מאות מתושבי הקריות. מאות אנשים הגיעו למקום בעקבות קריאה בפייסבוק, רקדו, חיבקו והשאירו מעטפות עם צ'קים

אא

יום חמישי, השעה 19:00 באולמי סהרה בקרית אתא. באולם עומדת להתחיל חגיגת בת המצווה של כרמית, העומדת בשמלה לבנה וכתר לראשה. הדקות עוברות, והאורחים לא מגיעים. בשלב מסוים מגיע האוטובוס שנשכר לאסוף את האורחים, אך רק אחדים יורדים ממנו.

השעה כבר 20:00, והאולם כמעט ריק. כולם מבינים שמשהו לא בסדר, ותקליטן האירוע, אביב פרץ, מחליט לעשות מעשה. הוא מצלם את האולם, שולח לאשתו את התמונה ומבקש ממנה שתעלה פוסט בפייסבוק ותקרא לציבור הרחב להגיע לאירוע כדי לשמח את הילדה. גם כרמית, כלת השמחה, מבינה שמשהו לא תקין. היא רואה את פני הוריה המודאגים וניגשת לאמה כדי לשאול מה קורה. האם, שלא יודעת מה להגיד לבתה, עונה: "הם בדרך, חמודה, הם בדרך".

 ואז, כאילו נפתחים השמים, והבטחתה של האם מתממשת. לאולם נכנסים שוטרים במדי משטרה, עם חיוך על הפנים. פניהם לרחבת הריקודים. בתוך דקות האולם כבר מלא עד אפס מקום בחוגגים, והשמחה בעיצומה.

מסתבר שההודעה בפייסבוק נגעה בליבם של מאות תושבים. מכל רחבי הקריות הגיעו אזרחים שבאו לשמוח עם הילדה. אירוע שאליו הוזמנו 100 איש, הפך לאירוע של מאות משתתפים. אנשים זרמו למקום עד 1:00 בלילה, ושמו כסף במעטפות שעליהן רשמו "מעם ישראל". אחר כך חיבקו את הילדה ונכנסו לרחבת הריקודים.

לכל אחד מאלה שהגיעו יש הסיפור שלו. חלק ישבו בבית, צפו בטלוויזיה, קמו ובאו. חלק היו באירוע אחר כשהשמועה התפשטה. ברוב המקרים הגיעו האורחים בחבורות. נכנסו לרכב, אספו זה את זה ובאו. אחת מתושבות קרית חיים, שהגיעה לאולם עם חבריה, מספרת: "נכנסנו כולנו ביחד, רקדנו והצטלמנו עם הילדה. האמא והילדה בכו מרוב התרגשות".

תגיות:בת מצווהפייסבוקקריות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה