חדשות בארץ

"הקב"ה לקח לי חמש נפשות והחזיר לי חמש נפשות"

למרות האסון הכבד שהתרחש במשפחת חטואל, המשיך האב דוד להביא חיים לעולם. אתמול נערכה הברית לילדו החמישי מנישואיו השניים

אא

ברית מילה מרגשת נערכה אתמול (ד') במושב אמציה שבדרום לבנו החמישי של דוד חטואל, שארבע בנותיו ואשתו טלי, שהייתה בחודש השמיני להריונה, נרצחו באכזריות בפיגוע ירי בציר כיסופים.

התינוק, הילד החמישי לדוד ולימור, נקרא איתן. אביו, דוד, כיום ראש ישיבת אמי"ת באר שבע, סיפר: "קראנו לתינוק איתן. איתן זה חוזק ועוצמה. המשכיות. כמו נחל איתן שלא פוסק. בעקבות האסון הגדול שלנו אנחנו ממשיכים בחיים ולא עוצרים. אנחנו ממשיכים להביא ילדים לעולם מתוך אמונה גדולה בצדקת הדרך וממשיכים הלאה".

דוד חטואל באירוע המרכזי של ארגון זוכרים בליל יום הזיכרון מדבר על טלי והבנותדוד חטואל באירוע המרכזי של ארגון זוכרים בליל יום הזיכרון מדבר על טלי והבנות

"במקום שנגדעו חיים אנחנו משתדלים להוסיף חיים", המשיך דוד. "הקדוש ברוך הוא לקח לי חמש נפשות יקרות, טלי וארבע הבנות, והוא החזיר לי חמש נפשות יקרות. כשקרה האסון ביקשתי מהקדוש ברוך הוא שייתן לי כוח להישאר איתן וברוך ה' הוא העניק לי את הכוחות. איתן זה כוח, זו עוצמה, זו יציבות והמשכיות. איתן מתקיים ולא נפסק לעולם. אברהם אבינו כונה איתן על שעמד בכל הניסיונות ועל שהיה איתן באמונתו, ואיתן שלנו הקטן בעזרת ה' גדול יהיה".

פיגוע הירי, בו נרצחה טלי חטואל, שהייתה בחודש השמיני להריונה, וארבע בנותיה, היה אחד הקשים שראתה מדינת ישראל. דוד, שנותר בודד ממשפחתו, הבטיח להמשיך בחיים למענן. כמה חודשים לאחר הרצח הקים את עמותת "טלי ביד רמ"ה" (ראשי התיבות של שמות הבנות: הילה, הודיה, רוני ומירב), המסייעת לזוגות שעוברים טיפולי פוריות ומתקשים לעמוד בנטל הכלכלי הכרוך בכך. ב-2008 נפתח בית המדרש "אמרי טל", על שמה של טלי הי"ד.

לאחר תום שנת האבל, נישא דוד ללימור והקים בית שני על ביתו הראשון. בנם החמישי של דוד ולימור, איתן, נכנס אתמול בבריתו של אברהם אבינו. 

תגיות:אסוןדןד חטואל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה