מעניין

המפגש המרגש שמסעיר את הרשת: חיבוק ללא ידיים

אם תמיד תהיתם כיצד מתחבקים ללא ידיים, הרי שההזדמנות לפניכם: אמה של פעוטה בת שלוש שנולדה ללא ידיים, החליטה להפגישה עם הטייסת האמריקנית הראשונה - אף היא ללא ידיים

לצפייה בתמונה

לחץ כאן
אא

מפגש מרגש וסוחט דמעות נערך לאחרונה בין רות אוולין פריינק בת השלוש וג'סיקה קוקס - טייסת אמריקנית  בת 32, לאור המכנה המשותף ביניהן: העובדה ששתיהן נולדו ללא ידיים. אם תהיתם כיצד אפשר להתחבק ללא ידיים, הרי שהתשובה לפניכם: "לא צריך ידיים בשביל חיבוק", אומרת קוקס בחיוך, "זה מיוחד ששתינו מרגישות את אותה תחושה משותפת - מה זה חיבוק ללא ידיים".

המפגש הייחודי נעשה במסגרת סרטון דוקומנטרי שנעשה על קוקס, היות והצליחה לזכות בשיא גינס על כך שהפכה לטייסת הראשונה ללא ידיים, שיא ענקי שאליו מצטרפים שיאים 'קטנים' יותר, כדוגמת נהיגה ברכב, נגינה על פסנתר, התמחות באמנות לחימה ועוד. "לא צריך ידיים כדי להגשים חלומות", פנתה קוקס אל הפעוטה החמודה המכונה ר.א (ראשי התיבות של שמה) בנימה אימהית והוסיפה: "את יכולה לעשות כל דבר. את רק צריכה לרצות".

ובכן, הפעוטה החמודה אכן רוצה, ומאוד, להצליח בחייה: "אפילו שהיא רק בת שלוש, היא כבר מתפקדת כעצמאית לכל דבר: מאכילה את עצמה במזונות שהיא אוהבת ומתפעלת אייפד כמו אדם רגיל. אפילו את האמנות של הרמת חפצים בעזרת רגליה כבר למדה, והיא סוחבת אותם בעזרת הסנטר", כך סיפרה אמה של הפעוטה, "היה חשוב לי שר.א תפגוש את קוקס כדי שתוכל להתגבר על מכשולי החיים הצפויים לה, ושתדע שהיא יכולה להגשים את כל חלומותיה, גם ללא שימוש בידיים". 

ר.א וקוקס בחיבוק מרגש ללא ידייםר.א וקוקס בחיבוק מרגש ללא ידיים

נקודה (רוחנית) למחשבה: אחרי כתבה כזו, נראה שלא צריך להכביר במילים על כוחה של אמונה. לא רק אמונה בה' אלא גם אמונה בעצמנו - שילוב בין השתיים הוא זה שככל הנראה, מסוגל להגשים את כל החלומות - למרות הקשיים והאכזבות. אם קוקס, ועוד רבים כמותה - אומרים שהשמיים הם הגבול למה שניתן להשיג בעולם הזה, הן ברוחניות והן בגשמיות, מי אנחנו שנטיל ספק בדבר?!

תגיות:מעניין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה