מעניין

מזעזע: הכלבה שנקשרה ונקברה תחת תל עפר - ניצלה באורח ניסי

פריז, צרפת: צעיר בן 21 קשר וקבר את הכלבה שלו תחת תל עפר, כדי שחלילה לא תצליח לברוח ושם תהא קבורתה. אלא שעובר אורח שהזדמן למקום עם הכלבה שלו, שמע את הנאקות המוזרות שבקעו מהאדמה ונחלץ לעזרת הכלבה האומללה. בעליה של הכלבה נעצר והוא יועמד לדין

לצפייה בתמונה

לחץ כאן
אא

הכלבה האומללה שוכבת בחוסר אונים כשגופה קבור באדמההכלבה האומללה שוכבת בחוסר אונים כשגופה קבור באדמה

המקרה המזעזע הזה אינו מיועד לבעלי לב חלש: התעללות והזנחה של כלבים ושאר בעלי חיים, על ידי הבעלים שלהם - הוא דבר ששומעים עליו לעתים תכופות, לצערנו. אבל יש מקרים, כמו זה שלפנינו, שעולים על כל דימיון. הכל התחיל ביום בהיר אחד כשפרדו דיניס טייל עם הכלבה שלו, באזור הררי במערב פריז. 

פועלים לחילוץ הכלבהפועלים לחילוץ הכלבה

בעיצומו של הטיול, שמע לפתע יללות מצוקה של כלב וכשהגיע למקום ממנו בקעו היללות, נחרד. לעיניו נגלתה כלבה קבורה תחת תל עפר, כשראשה מבצבץ ומנסה להיחלץ מתוך ערימת העפר. פרדו התקרב לכלבה וראה שאל ראשה מחוברת רצועה שלא פחות ולא יותר, קשורה אל שק חצץ כבד שימנע ממנה להימלט. 

מרגש: כלבה אחת עוזרת לרעותהמרגש: כלבה אחת עוזרת לרעותה

מזועזע התקשר פרדו לשירותי חילוץ ובמקביל החל בעצמו במלאכה: ביחד עם כלבתו, פינה פרדו את העפר תוך שהוא משתמש בשתי ידיו עד שלבסוף חולצה הכלבה כשהיא במצב של התייבשות והלם. פרדו השקה אותה מבקבוק המים שהיה ברשותו, וצוות החילוץ פינה אותה למרפאה וטרינרית, לקבלת טיפול רפואי. 

מלאכת החילוץ בזמן אמתמלאכת החילוץ בזמן אמת

המשטרה איתרה את הבעלים -  צעיר בן 21 שטען כי 'הכלבה ברחה'. המשטרה מיהרה כמובן להפריך את טענתו, שכן לא ייתכן שכלבה הסובלת מדלקת פרקים חמורה וגיל מופלג, תרצה או תצליח - להימלט. החשוד נעצר ויועמד לדין בגין גרימת צער לבעלי חיים. באם תוכח אשמתו - ייכלא לשנתיים וישלם קנס של כ-30,000 יורו. 

תגיות:מעניין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה