חדשות בארץ

לא תאמינו מה נמצא בבטנו של בן 5

בבטנו של הילד בן ה-5 נמצא קליע אקדח שבלע. "מדובר במקרה נדיר מאד, בו גוף זר מסוכן נמצא בגופו של ילד קטן", אמר הרופא המטפל

אא

המומחים בשניידר נדהמו לגלות קליע אקדח בקיבתו ילד בן חמש. הילד מצא את הקליע בעת טיול עם בני משפחתו לפני כשנה, השבוע שיחק איתו ובלע אותו בטעות.

לאחר שדיווח הילד כי בלע את הקליע, לקחו אותו הוריו לחדר המיון בשניידר. שם טופל על ידי ד"ר ערן משיח, רופא בכיר במחלקה לרפואה דחופה. בצילום הבטן זוהה הקליע בקיבתו של הילד.

צילום הרנטגן בו נראה קליע האקדח בבטנו של הילד (צילום: מרכז שניידר)צילום הרנטגן בו נראה קליע האקדח בבטנו של הילד (צילום: מרכז שניידר)

הרופאים ערכו התייעצויות רבות עם צוות המכון לגסטרואנטרולוגיה במרכז שניידר, מומחים לטוקסיקולוגיה ואף עם חבלן משטרה.

בדרך כלל, גופים זרים נשלפים בפעולה אנדוסקופית בחדר ניתוח, אך במקרה זה חששו הרופאים כי מגע המתכות יגרום לתגובה כימית בגופו של הילד. לכן הוחלט להמתין שהקליע יצא באופן טבעי מגופו של הילד. ואכן, בסיעתא שמיא, יצא הקליע מגופו של הילד באופן טבעי כעבור מספר ימים.

ד"ר משיח מסר כי מדובר במקרה נדיר ביותר ומוסיף "לשמחתנו הרבה, המקרה הסתיים בצורה הטובה ביותר". ד"ר משיח מבקש לחזור ולהדגיש בפני ההורים כי הרחקת חפצים קטנים מהישג ידם של תינוקות וילדים קטנים היא חיונית, משום שבליעתם עלולה לגרום לנזק משמעותי.

תגיות:בית החוליםשניידראקדח

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה