חדשות יהדות

זהירות: הכירו את דרכי הפעולה של המיסיונרים

מישהו מנסה לפתוח אתכם שיחה על פרק סודי, כביכול, בתנ"ך? או על 'חלקו השני' של התנ"ך? – התרחקו ממנו כמו מאש

אא

קבוצת 'היהודים המשיחיים' הינה הכת הנוצרית הגדולה ביותר, והיא משתייכת לזרם הנוצרי-אוונגליסטי. בקבוצה זו חברים כ-6,000 איש נוצרים, המציגים את עצמם כיהודים.

קבוצה זו הינה מסוכנת ביותר, כיוון שהיא מציעה אמונה נוצרית במסווה של בתי כנסת וסממנים יהודים. במקום צלב, שהוא סמל המעורר רתיעה, מציעה הקבוצה סמל של עץ. במקום הטבלה לנצרות, הם מציעים טבילה במקווה. במקום כומר הם מציעים רב או רבאיי. את הברית החדשה הם מכנים 'הכתובים המשיחיים', או 'החלק השני של התנ"ך'. על ידי שימוש בשפה זו, הם אינם מעוררים חשד או דחיה במפגש הראשון עם ציבור יהודי תמים.

מפעם לפעם יוצאים היהודים המשיחיים במתקפה מיסיונרית עזה, תוך שהם מציפים ערים שונות בחומר תעמולה מיסיונרי. שיטות פעולתם מגוונות: ניתן לראותם עומדים בקרן רחוב ומנהלים שיחות עם עוברי אורח תוך חלוקת מנשרים מסיונריים אשר במבט ראשון נראים תמימים ואינם מעוררים כל חשד.

(צילום: הדס פרוש / פלאש 90)(צילום: הדס פרוש / פלאש 90)

לפעמים, בהמשך הפעילות המיסיונרית הם לובשים חולצות טריקו עם הדפס של "יהודים משיחיים" או פסוקים מהתנ"ך או מהברית החדשה. דבר זה נעשה כדי לעורר סקרנותם של עוברי אורח וסקרנות זו מספקת למיסיונרים את האפשרות לפתוח עם העוברים ושבים בשיחה.

בשיחות אלו מחלקים המיסיונרים חומר נוצרי מוסווה, עמוס בסממנים בעלי אופי יהודי, כמו חוברות הנושאות את הכיתוב "חזרה בתשובה", "נביא כמשה", "אהוב את העם היהודי" וכן ספרים כמו "מלך היהודים", "המשיח על פי דברי חז"ל" ועוד.

ברשותם של 'היהודים המשיחיים' אולמות כנסים, הוצאות לאור, בית אבות ומרפאות, מרכזי גמילה, אכסניות נוער ואף מועדון לילה. המסיונרים מפעילים אף אתרי אינטרנט, דפי פייסבוק וערוצים ביוטיוב.   

לקבוצה זו מטרה אחת: להעביר את העם היהודי על דתו. משום כך הם עושים כל מאמץ כדי להציג את עצמם כיהודים. אחד מראשי הקבוצה אמר: "איך אנחנו רוצים שהעם יקבל את יהדותנו אם אנחנו נעזוב את המסורת היהודית?!"

תגיות:מיסיונריםיהודים משיחיים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה