מעניין

ברוכים הבאים למלון הרובוטים

מלון חדש ביפן מתפאר בצוות על טהרת הרובוטים. רק אל תיבהלו מהפרצוף של הרובוט-דמוי-דינוזאור שיושב בקבלה

לצפייה בתמונה

לחץ כאן
אא

פקידי קבלה לא מנומסים? חדרניות לא יעילות? ביפן מצאו דרך לפתור את כל הבעיות האלה. המלון החדשה שהוקם בנגסקי, מלון הן-נה (מילולית 'מלון מוזר'), מאויש על ידי רובוטים.

בדסק הקבלה יושבים שלושה רובוטים יעילים: אחד בדמות דינוזאור, אחד בדמות אישה, ואחד בדמות ובגודל של צעצוע. האורחים, כך מבטיחה ההנהלה, "יכולים לנהל שיחה אנושית וחמימה עם הרובוטים, בעודם עובדים ביעילות".

אחרי השלמת הצ'ק אין, רובוטים מיוחדים עוזרים לאורחים להעביר את מזוודותיהם אל החדר שקיבלו. כפי שמתאים למלון עם טכנולוגיה כה מתקדמת, החדרים נפתחים לא באמצעות מפתחות אלא על ידי טכנולוגית זיהוי פנים.

המלון 'מעסיק' גם רובוט מידע מיוחד שעוזר לאורחים לתכנן סיורים בעיר וממליץ על מסעדות. בכל חדר של המלון נמצא רובוט קטן וחמוד בשם צ'ורי רובו שאליו יכולים האורחים להפנות בקשות כמו כיבוי אורות, או התעניינות לגבי תחזית מזג האוויר.

"אנחנו ניצור את המלון היעיל ביותר בעולם", מתפארים בעלי המלון, שגם ממהרים להוסיף, מצד שני, שצוות אנושי נוכח גם הוא במלון 24 שעות ליממה – למקרי חירום שידרשו התערבות של מוחות אנושיים.

מחיר החדרים, אגב, מתחיל ב-93 $ ללילה.

המלון בנגסקי הוא אמנם הראשון בעולם להעסיק רובוטים באופן נרחב כל כך, אבל הוא לא מהווה תופעה יוצאת דופן מאד ביפן. היפנים ידועים כחובבי רובוטים, וכבר שנים מעסיקים רובוטים דמויי אדם כזבנים בחנויות וכמדריכים במוזיאונים – ועכשיו, כאמור, גם כצוות מלונאי.

צילום: (Huisten Bosch)צילום: (Huisten Bosch)

 

תגיות:בית מלוןרובוט

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה