חדשות בארץ

עינו של העובד הזר ניצלה. מי מימן את הטיפול?

עבד זר, עיוור בעין אחת, עמד לאבד את הראייה גם בעין השניה. ניתוח מתקדם הציל את ראייתו. מי שילם על הטיפול?

אא

עובד זר, עיוור בעין אחת, סבל מלחץ תוך עיני מוגבר, דבר שסיכן את ראייתו בעין היחידה בה הוא רואה. בבית החולים ברזילי הצליחו הרופאים להציל את ראייתו. המטופלנותח על ידי ד"ר ניר שוהם חזון, מנהל תחום גלואוקומה, קטרקט וניתוחי מקטע קדמי מתקדמים. ד"ר שוהם השתיל בעינו של העובד הזר מסתם, בניסיון להציל את העין הפגועה.

הניתוח הצליח וראייתו של המטופל ניצלה, אך בזאת לא תם הסיפור. היות שהמטופל לא עובד עקב מצבו הבריאותי לא היה בידו לשלם את עלות הניתוח המתקדם, בסך 15,000 שקלים. המנתח, ד"ר ניר שוהם, פנה להנהלת המרכז הרפואי בבקשת אישור חריג למימון הניתוח והאשפוז שלאחריו.

הרופא המנתח והעובד הזר (צילום: דוד אביעוז – דוברות המרכז הרפואי ברזילי)הרופא המנתח והעובד הזר (צילום: דוד אביעוז – דוברות המרכז הרפואי ברזילי)

בשל העובדה שמדובר במחלה בעין היחידה שמסוגלת לראות, אושרה הבקשה על ידי מנהל בית החולים והעובד הזר זכה למימון מלא על הטיפול הרפואי שנערך לו.

ד"ר חזי לוי מנכ"ל המרכז הרפואי, מסר: "לא בכל יום אנו נתקלים במקרה הומניטרי שכזה. היות שידענו כי בידינו להציל את מאור עינו של העובד הזר, החלטנו לפנים משורת הדין להעניק לו את הטיפול בחסות בית החולים, ואנו שמחים שהצלחנו להציל את עינו".

תגיות:עינייםניתוח

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה