חדשות בארץ

הקליע ניפץ את הטלוויזיה. הילדים ניצלו בנס

נס בנתיב העשרה: הקליעים חלפו מטר בודד מראשיהם של שני הילדים, בני 6 ו-9, אשר ישבו באותה העת בסלון הבית

אא

במושב נתיב העשרה שבמועצה האזורית חוף אשקלון, נפגעו אמש (ד') שני בתים מקליעי מקלע שנורו מכיוון רצועת עזה. באחד הבתים ניפצו היריות את החלון ופגעו בקיר הסלון בעת שישבו בו הילדים, בני 6 ו-9, אשר בחסדי שמים לא נפגעו.

הירי פגע בביתה של משפחת ביידר ובביתו של רבש"צ נתיב העשרה, זיו וולק.לביתה של משפחת ביידר חדרו שני קליעים בקוטר 0.5 מ"מ שפגעו בבית. האחד חדר דרך דלת הזכוכית שמובילה לחצר ונעצר בתוך מאוורר שהיה בסלון, והשני חדר דרך הקיר וניפץ את הטלוויזיה. "זה היה ממש נס גדול. נמנע אסון גדול. אנחנו עדיין מבוהלים, מנסים לעכל את מה שקרה לנו", אמר אבי המשפחה, ישי.

אילוסטרציה (צילום: נתי שוחט / פלאש 90)אילוסטרציה (צילום: נתי שוחט / פלאש 90)

ראש המועצה האזורית חוף אשקלון, יאיר פרג’ון, הגיב בחריפות ואמר כי "אנו לא יכולים יותר להשלים עם איום ממשי על חיינו. אני דורש מהממשלה לנקוט צעדים מידיים למיגור כל איום על חיי אזרחי ישראל. לא עוד סבלנות ושגרת חירום".

בצה"ל אמרו תחילה כי האירוע נבדק וכי ייתכן שלא מדובר בניסיון פגיעה מכוון, אלא בירי תועה שהגיע ממחנה אימונים של חמאס, הנמצא ליד בית להיא שבצפון הרצועה. בנוסף, הורו לתושבי נתיב העשרה להתרחק מהחלונות הפונים לכיוון רצועת עזה.

עם זאת, במהלך הלילה (ה) הגיב צה"ל לירי ותקף באמצעות כלי טיס של חיל האוויר את המתחם הצבאי השייך לארגון חמאס בצפון רצועת עזה סמוך לבית להיא.

תגיות:נס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה