חדשות בארץ

בר רפאלי: "רוצה להרגיש את האלוקים בשעת החופה"

הרב גרוסמן יערוך את החופה בחתונתה של בר רפאלי. הכלה: "רוצה לפחות בשעת החופה להרגיש את האלוקים ולהתנתק מהבוהמה"

אא

בשבוע הבא, יום לאחר יום הכיפורים, תיערך במלון "יערות הכרמל" שליד חיפה חתונתם של עדי עזרא עם בר רפאלי. לקוראים החרדיים סביר להניח שהשמות הללו לא אומרים דבר, אולם בתקשורת הכללית מתייחסים לאירוע המדובר כאל "חתונת השנה" וכלי תקשורת רבים מכל רחבי העולם צפויים לסקר את האירוע.

על פרטי האירוע הוטל איפול והמשתתפים התבקשו להגיע ללא מכשיר סלולרי, זאת בכדי שלא ייצא תיעוד שאינו מאושר על-ידי בני הזוג מהשמחה.

הרב יצחק דוד גרוסמן, רבה של מגדל העמק ונשיא מוסדות "מגדל אור", יערוך את החופה. לפני כשבועיים הגיעו בני הזוג ללשכתו של הרב על מנת להירשם לנישואין.

הרב יצחק דוד גרוסמן (צילום: הדס פרוש / פלאש 90)הרב יצחק דוד גרוסמן (צילום: הדס פרוש / פלאש 90)

בראיון לקראת יום כיפור לרדיו "קול ברמה", אמר הרב גרוסמן כי בר רפאלי אמרה לו ש"לפחות בשעת החופה היא רוצה להרגיש את האלוקים ולהתנתק מהבוהמה".

הרב יצחק דוד גרוסמן הוא רבה הראשי של מגדל העמק ב-40 השנים האחרונות. ב-1968 עבר החל הרב גרוסמן לעסוק בפעילות תורנית ענפה. "אחרי הניסים שראיתי במלחמת ששת הימים", הוא מספר, "שאלתי את עצמי מה התודה שאני יכול לתת לקב"ה? החלטתי שהתודה שלי תהיה לעזוב את ירושלים וללכת למגדל העמק". במגדל העמק ייסד הרב גרוסמן את רשת מוסדות החינוך "מגדל אור", שמטרתה להקנות השכלה תורנית לבני אוכלוסיות המצוקה בעיר והוא עומד בראשה עד היום. על פעילותו זכה באינספור פרסים, ביניהם, פרס ישראל למפעל חיים ב- 2004.

תגיות:בר רפאליהרב גרוסמןחופה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה