חדשות בעולם

תערוכה עולמית במילאנו: מי ריסס את דגל ישראל ב'דם'?

סערה בפייסבוק: תמונה בה נראה דגל ישראל כשהוא מרוסס בצבע אדום - הצליחה להרגיז את הגולשים. דגלי מדינות העולם מוצגים בגאון, נקיים וללא רבב, ורק דגל אחד - נושא באות הקלון. השאלה הנשאלת והמתבקשת: מדוע אף אחד לא מנקה את זה?

אא

עדיין לא ברור כיצד זה במקום שחיים בו כיום למעלה מ-10,000 יהודים - איש לא פוצה פיו או מוחה למראה דגל ישראל שמוצג בתערוכה העולמית הידועה EXP,  כשהוא היחידי מבין דגלי העולם שמרוסס ב'דם'. אלמוני דאג לרסס את הדגל בצבע אדום שנראה ככתמי דם, והאיטלקים שותקים. אף אחד לא דואג לנקות את הלכלוך, ומדוע? אלו דברים שכתבו גולשים אחדים, שמתגוררים שם:

"המצב הזה כבר קרה כמה פעמים, והדגל הוסר והוחלף מיד לאחר מכן", כותב גיא ברנס, "גם היום הדגל כבר הוסר ומוחלף. האיטלקים, להבדיל מהמון מדינות באירופה, מכבדים אותנו ומעריכים את ישראל ופועלה. אנחנו גרים במילאנו במסגרת תפעול הביתן הישראל בתערוכת האקספו, וחשוב לדעת שהאיטלקים הם שותפי אמת שלנו. לא הפוליטיקאים אלא האנשים ברחוב".

תמונת הדגל שרוסס בצבע אדום (צילום: yair geva, פייסבוק)תמונת הדגל שרוסס בצבע אדום (צילום: yair geva, פייסבוק)

תגובה נוספת של שרון יפרח-פרבטוני הצליחה לשבות את מבטי. "זה חבורה של טיפשים שעושה זאת כל הזמן, וזאת הפעם השישית שמחליפים את הדגל. אני חיה כאן ויכולה להעיד שהמדינה הזו, בניגוד לרבות אחרות, דואגת לביטחון הקהילה היהודית ובכל מוסד חינוכי או בתי כנסת ישנם חיילים ששומרים בכניסה ודואגים לבטחון ילדינו. כל עוד לא פוגעים פה ביהודים שהולכים בבטחה עם כיפה או כמוני עם מגן דוד, ויכולים לדבר חופשי בעברית - אני לא רואה פה בעיה. פה אין אלימות. זו רק פרובוקציה של טיפשים קומוניסטים שהם אנטי כל דבר ובין היתר פרו-פלסטין".

תגיות:

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה