מעניין

אישה מצאה קן רוחש עכבישים בתוך הענב שלה

ארה"ב: 'פגז' של עכבישים הפתיע את סטפני דניאל, כשביקשה להכניס אל פיה את אחד מהענבים באשכול שקנתה. "הייתי בעבודה וזה הרס לי את המשמרת", היא מספרת. ומה הייתה תגובת בעל החנות בהם נרכשו הענבים? "את מוזמנת לבחור אשכול אחר במקומו"

לצפייה בתמונה

לחץ כאן
אא

הנה תרחיש שיכול לקרות לכולנו, וכמה טוב נעשה אם נקפיד יותר לבדוק את המאכלים שנכנסים אל פינו. נכון, מדובר בתרחיש שיכול לקרות, אחרי ככלות הכל מדובר במצרכים שבעצם היותם מגיעים מהאדמה - הסבירות למצוא בהם מיני תולעים ועכבישים היא די גבוהה, אבל עדיין.... למי מאיתנו לא קרה שאכל בזה אחר זה את הענבים מהאשכול, מבלי לשים לב לתוכן שלהם? 

הענב הסורר של סטפני דניאל, ובו קן העכבישיםהענב הסורר של סטפני דניאל, ובו קן העכבישים

אם לסטפני דניאל, תושבת ארה"ב - זה קרה, אז זה יכול לקרות לכל אחד. "עשיתי את הקניות הרגילות במכולת השכונתית, וביניהם הייתה קופסת ענבים סגולים. כשהגעתי הביתה, הנחתי את הקופסא במקרר. בערב, לפני שיצאתי לעבודה, ראיתי עכביש מטייל במקרר ולא ייחסתי לו חשיבות. לא תיארתי לעצמי שהוא שייך לאותו 'פגז' עכבישים שהתקיף אותי מאוחר יותר, במשמרת לילה בעבודה".

על הביס שנגסה מאותו ענב קלוקל, תתחרט כל חייה. "תחושת הקבס הייתה נוראית, וקיבלתי על עצמי לא לאכול שוב ענבים בלי לחצות אותם קודם לכן, ולבדוק שאין בהם שום 'הפתעה' לא נעימה מעין זו".

דניאל מיהרה אל בעל המכולת ממנו רכשה את הענבים ודרשה פיצוי הולם על ה'זעזוע' שעברה, אולם בתגובה אמר לה בעל המכולת: "את יכולה לבחור אשכול אחר, יותר מזה אני לא יכול לעשות שום דבר" . צודק. הוא לא יכול, אבל היא יכולה וכך גם אנחנו - לשמור על פינו, תרתי משמע. 

תגיות:מעניין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה