חדשות בעולם

מחדל באו"ם: לפחות עשרה עובדים – מסיתים לטרור

על פי דו"ח שהתפרסם היום, מטעם גוף האמון על פיקוח על גופי האו"ם בעולם - לפחות עשרה עובדים רשמיים משתמשים בתפקידיהם הרשמיים כדי להסית לטרור ברשתות החברתיות. כך לדוגמא, בפייסבוק של אחד מהם נכתב: "לדקור את הציונים הכלבים"

אא

 UN Watchארגון האמון על פיקוח על גופי האו"ם בעולם, פרסם היום דו"ח, המביע מחדל עמוק: לפי הדו"ח, לפחות עשרה אנשי צוות שונים של האו"ם משתמשים בתפקידיהם הרשמיים על מנת לעודד טרור, ובתוך כך גם הסתה להתקפות דקירה וירי של פלסטיניים כנגד יהודים ישראליים.

כך למשל, לאחרונה פרסם אחד מעובדי האו"ם, אדם בשם חאני-אל-ראחימי, ברשת החברתית פייסבוק, קריאה לעידוד טרור, כשהתבטא במילים: "לדקור את הציונים הכלבים".

הארגון, אשר הגיש הבוקר את הדו"ח למזכ"ל האו"ם, באן קי-מון, לראש אונר"א ולשגרירת ארצות הברית סמנתה פאוור, שנחשבת כמממנת הגדולה ביותר בפעילות האונר"א, בתרומה של כ400 מיליון דולרים מדי שנה.

בנוסף, הוסיף מנכ"ל הארגון, הלל נוייר, גם המלצה לפטר את העובדים האמורים, באומרו כי "האו"ם והמממנים הראשיים של אונר"א, כגון ממשלת ארצות הברית, חייבים לפעול באופן מידי לפיטורי עובדים שמסיתים לאנטישמיות רצחנית ותדלוק האווירה הקטלנית של ההתקפות הפלסטיניות נגד יהודים ישראליים, בהם גברים, נשים וילדים חפים מפשע, בגיל 13 ל –78".

תגיות:האו"םהסתה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה