פעילות הידברות

אתר הידברות: 2 מיליון כניסות בחודש!

בחודש האחרון חצינו את קו 2 מיליון הכניסות לאתר. כמה מילים על ההווה, על התכניות לעתיד, ועל הגולשים הנאמנים שמרגישים כאן בבית

אא

לא מזמן ערכנו סקר קוראים. רצינו לדעת קצת יותר על הקוראים שלנו: המגדר, השיוך הדתי, תכיפות הגלישה. החלק שהפתיע אותנו יותר מכל בסקר, עם זאת, היה שלב 'השאלה הפתוחה', בו אפשרנו לקוראים לכתוב לנו הערות.

בחלק הזה גילינו עד כמה אתר 'הידברות' הפך להיות הבית הווירטואלי של אנשים רבים כל כך. הקוראים שלנו, ברובם, אינם עוברי אורח מזדמנים במסע שוטטות אקראי באינטרנט. האתר חשוב להם. הוא הסלון שבו הם מתרווחים על הספה לקריאה (או צפייה) נינוחה. יש להם ציפיות גבוהות – ובצדק. ואם אנחנו לא עומדים בציפיות, לדעתם, הם לא מהססים לעדכן אותנו בכך. כותרות? נושאים? תמונות? על הכל יש לקוראים שלנו דעות מוצקות. כמובן, לעיתים הדעות הללו שונות באופן קיצוני מקורא למשנהו, אבל אנחנו תמיד נהנים מההתלהבות והאכפתיות שבהן קוראים שולחים לנו תגובות. אחרי הכל, כשמשהו קורה בסלון שלך – אתה מתייחס אליו במלוא תשומת הלב.

בימים אלה אנחנו חוגגים ציון דרך משמעותי: לראשונה, עברנו את הכניסה ה-2,000,000. את הנתון החגיגי הזה אנחנו שמחים לחלוק איתכם: הקוראים שמתעניינים, מגיבים, מעירים ומבקרים. ולא, אין צורך להשאיר תגובות מסוג 'חצי מהכניסות ביום הם בטח שלי'. כפי שהמספרים מראים, יש עוד הרבה קוראים אחרים שמסיירים כאן באותה יסודיות כמותכם...

הקפיצה בנתוני הגלישה היא בחלקה תודות לאפליקציית הידברות וההצלחה המדהימה לה היא זכתה. (אם עוד לא הורדתם את האפליקציה – זה הזמן) המוני קוראים גילו את הנוחות של 'להסתובב עם הידברות בכיס', והעליה בכניסות היתה בהתאם.

כמו תמיד בהידברות, עם זאת, אנחנו לא מתכוונים לנוח על זרי הדפנה ולהתרווח על הסטטיסטיקות של היום. אנחנו כבר מכוונים אל המחר. לצד אתר השידוכים בלבוש חדש לחלוטין ואטרקטיבי, ואתר הטריוויה שהישקנו היום ממש, יש אתרי הידברות נוספים בבניה ובתכנון: אתר חסד, אתר לקבלות אישיות, אתר למחלקה במלחמה בהתבוללות, אתר למניעת הפלות, וכן הלאה והלאה. אבל לא רק מבנים חדשים אנחנו רוצים לבנות על הפלטפורמה הנהדרת של הידברות: חשוב לנו להמשיך ולהשקיע באתר הזה עצמו, הבית שלנו ושלכם בכל כך הרבה מובנים.

עבורנו, צוות הידברות, האתר לעולם אינו רחוק מהמחשבה. פגשנו אדם מעניין? אנחנו משכנעים אותו להתראיין לאתר. קראנו סיפור מרתק? אנחנו מבקשים רשות להביא אותו בפניכם. שמענו שיר מדהים? נעשה הכל כדי שתוכלו גם אתם להאזין וליהנות.

כי השאיפה שלנו, בראש ובראשונה, היא שאתר הידברות יהיה תמיד אתר שמיטיב עם קוראיו: שמותיר אותם עם תחושה של השראה, חיזוק, עניין – או לפחות, צחוק בריא. 2 מיליון כניסות לאתר (כן ירבו) מוכיחות לנו שאנחנו בדרך הנכונה. ושאתם, הקוראים, באמת מרגישים כאן בבית.

תגיות:אתר הידברות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה