חדשות יהדות

הרב זמיר כהן: "נמשיך להרביץ תורה – עם שמירה"

ביום שאחרי התקיפה המזעזעת, הרב זמיר כהן מתאר את האירוע האלים והמסוכן, תוצאתו של הסתה מחרידה כנגדו מצד אמנון יצחק

אא

אחרי התקיפה המזעזעת אתמול על הרב זמיר כהן, נשיא ארגון הידברות, התייחס הרב בריאיון לאחד האתרים לתוצאות ההסתה הבלתי פוסקת של אמנון יצחק: "עצוב שמגיעים למקום כזה. בעקבות הסתה שהוא מכריז ברבים שמדובר ב"פלסטיני", אז אני לא אתפלא שאנשים שמאמינים לכל מילה שיוצאת מפיו מבינים שאני פלסטיני ובאים עם סכין ומנסים לדקור את הפלסטיני הזה".

"כבר אמרו בעבר שמילים מסוגלות להרוג" הוסיף הרב זמיר כהן, "ובפרט אדם שיש אנשים שמושפעים מהקו התקיף והאלים שלו לאורך כל הדרך, אז לא פלא שבאו עם סכין ומי יודע מה תכננו הלאה".

"נמשיך להרביץ תורה – עם שמירה", <a class=הרב זמיר כהן (צילום: יעקב נחומי / פלאש 90)" src="https://storage.hidabroot.org/OLD_MEDIA/ScreenHunter_05%20Nov.%2025%2012.03.jpg">"נמשיך להרביץ תורה – עם שמירה", הרב זמיר כהן (צילום: יעקב נחומי / פלאש 90)

הרב כהן שחזר את הרגעים בהם אחד המתפרעים הטיח את קסדתו ברכב בו ישב: "כשהיינו ברכב, הגיע אדם עם קסדה של אופנוע, הוא הטיח את הקסדה לפחות פעמיים על השמשה של הרכב, אם הוא היה מצליח אני לא יודע אם הנהג היה נשאר בחיים, כשראיתי אותו בפעם הראשונה ובפעם השנייה, היינו בסכנת חיים, נס שהנהג הצליח להתניע ולברוחכשראיתי את האלימות, הבנתי עד כמה המצב באמת היה מסוכן".

לשאלה האם הוא חושש מתקיפות נוספות, השיב הרב כי: "אני לא חושב שצריך לחשוש, צריך להמשיך להרביץ תורה אבל נצטרך לצאת עם שמירה בימים האלה".

תגיות:הרב זמיר כהן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה