חדשות בארץ

מבחיל: קן נמלים התגלה בקרמבו

לאחרונה העלינו מספר כתבות בנושא 'ממצאים' חשודים (שלא לומר מזעזעים) שמתגלים חדשות לבקרים, במוצרי מזון קנויים: נחש בתוך חסה, תולעת בתוך שקית קוסקוס הרמטית ועוד. הפעם באמתחתנו: קן נמלים (!) מתות שנמצא בתוך קרמבו של ילדה. הגולש תומר הרבון פרסם את ה'זוועה' בפייסבוק, וזכה לתגובת היצרן

אא

עוד מקרה מזעזע מצטרף לשורה מתמיהה ביותר של 'הפתעות' כלל לא נעימות שהתגלו לאחרונה במזון מוכן – נחש בחסה, תולעת בשקית קוסקוס ובקופסאות טונה משומרות ועוד. הפעם: פוסט שפרסם השבוע גולש בשם תומר הרבון – הפך תוך שעות ספורות לסערה ויראלית ברשת. הסיבה: קבוצת נמלים שהתגלתה בקרמבו של אחייניתו, בין הקרם לביסקוויט. "זה מה שהאחיינית שלי כמעט אכלה הערב... נמלים מתות בתוך הקרמבו שלכם. וכן, האריזה הייתה סגורה וזה נקנה מרשת סופרים מוכרת", כך כתב הרבון בצמוד לתמונה המבחילה ומעוררת הגועל, שפרסם.

התמונה שהפכה לסערה ויראלית תוך שעות ספורות (צילום: פייסבוק)התמונה שהפכה לסערה ויראלית תוך שעות ספורות (צילום: פייסבוק)

מעל 2,000 שיתופים ואלפי תגובות הצליח הפוסט לגרוף – ביניהן גם אחת מחברת שטראוס בעצמה, שהציעה לגולש לפנות ליוניליוור, הצרכנית, שאף היא לא טמנה ידה בצלחת ומיהרה לשגר את תגובתה:

"חברתנו שמה בראש סדרי העדיפויות את איכות המוצרים, ועל כן כל מוצרי החברה עוברים בדיקות איכות קפדניות העומדות בתקני איכות בינלאומיים. מבחינה של התמונה, ולאחר התייעצות עם אנטמולוג (מדביר) מומחה, נראה כי מקור הנמלים אינו במפעל החברה, זאת מאחר שתהליך הייצור אינו מאפשר לשום נמלה לשרוד במצב המוצג בתמונה, ובוודאי להיות ללא סימני קצץ כלל. הפניה טרם התקבלה בחברתנו. אנו קוראים לצרכן ליצור עמנו קשר, על מנת שנוכל לוודאי כי אכן מדובר במוצר של חברתנו ולשולחו לבדיקת מעבדה".

תגיות:כשרותנמלים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה