מעניין

ההומלס שהפך למיליונר בזכות שלושה לקחים

הנער שהפך להומלס בגיל 17 מספר כיצד הצליח להפוך למיליונר - בזכות שלושה לקחים שלמד בחייו

לצפייה בתמונה

לחץ כאן
אא

מאז ומתמיד סבל חרפת רעב בביתו, אך בגיל 17 החליט דייב סנדובל לשים קץ לסבל ועזב את הבית. "כבר לא יכולתי לחיות בבית שאין בו אוכל, והחלטתי להפוך להומלס". במשך 35 (!) שנה החליף אינספור בתים ארעיים, ובניסים גדולים 'הצליח' לעבור הכל בשלום. לאחר שבחייו הספיק לעבוד כזבן, כעובד באולינג, כמתקן עגלות גולף, כשוטף מכוניות, כעובד מפעל לייצור שמן וכמתווך נדל"ן – כיום הוא מנהל חברה גדולה לייצור וממכר מזון בריא, ומגלגל מיליוני דולרים בשנה.

ומדוע הצליח כך? לדידו, היו אלה שלושה 'לקחים' בהם דבק בכל כוחו, והתעקש ליישם אותם בחייו בכל מחיר:

1) חוסר האשמת הזולת

2) עבודה קשה

3) שמירה על אמון, אמונה ואמינות

"כשעזבתי את הבית, כעסתי מאוד על כך שהוריי לא עשו בעבורנו, מה שהורים אחרים עושים בעבור ילדיהם. אבל כשבגרתי והרווחתי ניסיון חיים משלי הבנתי שההורים בסך הכל נותנים לנו הזדמנות – ולהצליח בה - זה תלוי בנו. החלטתי לחיות את הרגע, לנצל אותו עד תום, ולא לתת לעבר להפריע למי שאני יכול להיות היום. לקחתי אחריות על ההחלטות שקיבלתי ועל המעשים שפעלתי, ולא חיפשתי להאשים את ההורים שלי או כל גורם אחר בעוולות שנעשו לי.

"השלב הבא הוא עבודה קשה – שאין לאן לברוח ממנה. בעזרת תחבולות אתה אולי תרוויח לתקופת זמנית, אבל הסיפוק שלך לא יהיה אמיתי אם לא הלכת בדרך ישרה. אם לא עבדת בעשר אצבעותיך, והבאת את לחמך בעמל.

 

"הכרתי בחיי איש מכירות מצוין, ששמו הלך לפניו. לכל מקום אליו הגיע – הצליח לשכנע אנשים לקנות את מה שהאמין בו, ואני תמיד קינאתי בו על כך. פעם, בשיחה מלב אל לב, יצא לי לשוחח איתו על כך, ומה ששמעתי מפיו מלווה אותי עד היום: "אנשים רוצים להאמין באנשים אמינים – תהיה אמין כלפי עצמך וכלפי זולתך, ולא תפסיד מזה". היום, כשאני מוכר לאנשים את הסחורה שלי – הם יודעים שהם קונים אמון, ולא מוצר. כל השאר זה אקסטרה".

תגיות:מעניין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה