סיפורים אישיים

נס החנוכה של יצחק אטיאס: התעורר 24 שעות לאחר שקרס עליו משטח זכוכית במשקל טון

בשבוע שעבר נפל על יצחק אטיאס משטח זכוכית במשקל של טון. למזלו, יצחק לא נפצע מהזכוכיות, אך עף אל הכביש מההדף ונפצע קשות. הרופאים היו ספקנים, אך דרורה אשתו (שמופיעה בערבי הפרשת חלה מטעם הידברות), האמינה בכל ליבה שהכל יסתדר. ואכן לתדהמת הרופאים, 24 שעות לאחר הניתוח – יצחק התעורר

אא

ביום ראשון בשבוע שעבר במהלך עבודתו בראשון לציון, משטח זכוכית במשקל של טון קרס על יצחק אטיאס,ש בעת שהרים אותו עם המנוף שאותו הוא מפעיל. בנס לא נפגע יצחק מהמשטח הכבד, אך כתוצאה מההדף של הקריסה עף אל הכביש, וספג חבטה קשה בראשו. הוא פונה לביה"ח 'וולפסון' כשהוא בהכרה. בביה"ח 'וולפסון' החליטו לפנותו לביה"ח 'איכילוב', שם איבד את הכרתו והובהל לחדר ניתוח באופן דחוף. ראש המחלקה בביה"ח, פרופסור כנר, העריך כי יצחק יתעורר רק כעבור מספר ימים, אך לתדהמתו ולתדהמת כולם לאחר 24 שעות יצחק התעורר.

אשתו דרורה, שמופיעה בערבי הפרשת חלה מטעם הידברות מספרת: "כתוצאה מהקריסה, יצחק קיבל מכות בכל הגוף. ביום ראשון כשיצחק נפצע, הרופאים אמרו כי ייקח ימים עד שיתעורר. באותו ערב, שעות לאחר שנפצע, עם אמונה גדולה קיבלתי כוחות גדולים שנתן לי בורא עולם, וערכתי הפרשת חלה עם 50 נשים בבית לרפואתו. האמנתי בבורא עולם, כי לא יעזוב אותנו. הסתכלתי על עצמי, ואמרתי אין עוד מלבדו! לא לחפש מי אשם, אלא רק לבטוח בהשם".

יצחק אטיאסיצחק אטיאס

לדבריה, 24 שעות לאחר מכן הרופאים נדהמו מהנס שהתרחש: "ביום שני בשעה שש וחצי, 24 שעות לאחר שהוכנס לחדר ניתוח, יצחק פקח את עיניו. ביום שלישי הוא כבר זיהה אותנו. אני קיבלתי את החיים של בעלי במתנה".

"ביום רביעי הגעתי לביה"ח, והופתעתי לגלות כי ברוך השם כבר הסירו לו את מכשירי ההנשמה. עזרתי לו, והוא כבר היה יכול לאכול אוכל רגיל. לאחר מכן באותו היום, הגעתי וראיתי שהוא כבר יושב ואוכל לבד. ביום חמישי הוא כבר עבר למחלקה רגילה! כרגע יצחק עבר לשיקום, הרופאים השתגעו, הם אמרו שזה משהו לא נורמלי, פשוט נס. זה היצר הרע מסמא את העיניים".

דרורה תגיע הערב (א') לכנס של 'הידברות' בעפולה, כדי לערוך ערב הפרשת חלה לכבוד נר ראשון של חנוכה: "אני אקדיש את הפרשת החלה לרפואתו של בעלי, שבזכות המצווה השיקום יהיה מהיר".

דרורה ביקשה להעביר מסר לכבוד חג החנוכה, חג הניסים לעם ישראל: "צריך להתחזק באמונה של "אין עוד מלבדו". להתנהג כמו אברהם אבינו שהיה לבדו עם השם, וכולם היו בצד השני מעבר. רק הקב"ה, אין אחר, וכך בעזרת השם יראו ניסים ונפלאות. ברגע שאדם מקבל את הניסיון, הקב"ה עושה לו נסי ניסים".

דרורה ביקשה שעם ישראל ימשיך להתפלל לרפואתו של יצחק.

דרורה אטיאסדרורה אטיאס

תגיות:נסתאונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה