מעניין

פרויקט עתידני: מלון תת מימי בישראל, בשווי 20 מיליון דולר

פטנט מעניין ביותר אושר לאחרונה בארה"ב: מלון תת מימי שיוקם, בין היתר - בישראל. מחיר ההשקעה: 20 מיליון דולר

לצפייה בתמונה

לחץ כאן
אא

אוהבים דגים, וחולמים לנפוש מתחת למים? ייתכן וחברה אמריקנית בשם Planet Ocean Underwater Hotel - תגשים לכם את החלום: החברה, שנמצאת בפלורידה ארה"ב, הגישה לאחרונה פטנט מדהים שכבר אושר: בית מלון ראשון מסוגו שיוקם על קרקעית האוקיינוס, וייראה כמו 'חדרים צפים' לאורכו. 

הדמיה של בית המלון העתידי (צילום מסך)הדמיה של בית המלון העתידי (צילום מסך)

המדינות שצפויות להשתתף בפרויקט הן מצרים, קובה, איי סיישל, המלדיביים, הוואי, מלזיה, פיליזפינים ו... ישראל - אולם עדיין לא ברור מי מהמדינות 'תזכה' לעשות את 'יריית הפתיחה'. "המטרה שלנו היא ליצור מלון בוטיק יוקרתי בעומק המים, כדי שהאורחים יפיקו את מירב ההנאה מהנוף הקסום של המים הצלולים, ומהדגים והיצורים הייחודיים שמתגלים בעומק של תשעה מטרים מתחת לפני השטח", אמר אחד מיוזמי הפרויקט. 

טוני ווב, מעצב בעל מוניטין רב שמופקד על הפרויקט המרתק אמר: "אני מתייחס לזה כאל תיירות חלל פנימית, ואנחנו מוכנים לשיגור של התעשייה החדשה הזו - אל תוך גבול האוקיינוס". עוד הוסיף ואמר כי חלק מחזון העיצוב שלו ושל שאר המעצבים הוא להקים 'מעלית' בצמוד לבית המלון - כדי שהאורחים יוכלו לעלות לפני הים, כל זמן שירצו בכך. כמה יעלה ה'תענוג' ללילה? לדברי נציג החברה, "עד" 6,000 דולר. לא ברור מי יהיה מוכן לשלם סכום כזה בשביל הנאה ברת חלוף, אבל צריכים איכשהו לכסות את הון העתק שמושקע כאן, לא?

ומה יקרה בינתיים לסביבת האלמוגים והדגים - האם יש סיכוי שהיא תיפגע כתוצאה מרווחתם והנאתם של בני האדם בתוכה? לדבריו ווב, השימוש בטכניקת העיצוב הייחודית בה ישתמשו לבניית בית המלון הזה, לא רק שלא תפגע בסביבה ותפר את השלווה האקולוגית כי אם תעודד התיישבות 'חדשה' במקום, ותהווה בית גידול 'מלאכותי' לאלמוגים ודגים. 

תגיות:מעניין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה