מעניין

אמיתי לגמרי: האיש בעל 28 אצבעות ידיים ורגליים

שיא גינס חדש נצפה באחרונה בהודו: דבנדרה סותאר, בחור בן 28 מאזור גוג'אראט - נולד עם 28 (!) אצבעות ידיים ורגליים, סך הכל. "כבר התרגלתי לזה שאנשים מסתכלים עליי באופן מוזר, אבל לא נתתי למום שלי להפריע לאדם שאני רוצה להיות"

לצפייה בתמונה

לחץ כאן
אא

דבנדרה סותאר מהודו, מחזיק בשיא גינס שלא בחר בו. למעשה, אם הייתה לו את האפשרות, קרוב לוודאי שהיה מוותר על ה'תענוג' להיות בעל שמונה אצבעות נוספות המעטרות את כפות ידיו ורגליו. מדובר בפגם גנטי ונדיר המכונה פולידקטיליה, ומתרחש באחת מתוך 500 לידות רגילות. הבעיה העיקרית שבה התחבטו הוריו של סותאר, לכשנולד, הייתה - האם לכרות את האצבעות המיותרות, כפי שעושים לפעמים במקרים כאלה. אלא שכשמדובר ביותר מאצבע אחת שיש לכרות, המצב מסכן את הילוד ועשוי לגרום לבעיות נוספות שיוולדו מכך. 

14 בדיוק. מוזמנים לספור14 בדיוק. מוזמנים לספור

כנראה שזו הסיבה העיקרית שבגינה החליטו הוריו להשאיר את הפגם כמות שהוא. ואיך זה השפיע על חייו של סותאר? "כל חיי הסתכלו עליי כ'עוף' מוזר. לכל מקום אליו הגעתי, הדבר הראשון שראו בי - זה את הפגם שלי. כילד, זה ממש העיק עליי וסבלתי מכך קשות, אבל כמבוגר - למדתי לחיות עם החיסרון שלי, ולהפוך אותו ליתרון: הלכתי ללמוד נגרות כדי להוכיח לעצמי שאני יכול ליצור דברים גדולים ויפים, גם אם אני לא כמו כולם".

כיום, סותאר הוא נגר מצליח שמתפרנס בכבוד ממשלח ידו, ולא נזקק לבריות. זוהי ההצלחה האמיתית בעיניו. 

 

תגיות:מענייןגינס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה