חדשות בארץ

נאור שליו חוגג בר מצווה: "זה רק תפילות"

"אתה עובר את זה עם אמונה, תפילות של עם ישראל וחוזק נפשי. זה רק תפילות – אין דרך אחרת", אמר האב.

אא

חודשיים אחרי שחרורו מבית החולים, נאור שליו הילד בן ה-13 שנפצע באורח קשה בפיגוע הדקירה בפסגת זאב, חגג הבוקר (ה') את שמחת בר המצווה שלו.

בשיחה ל"כיכר השבת", מספר האב הנרגש: "מדובר בנס אחד הגדולים שאדם יכול לצפות להם. הקדוש ברך הוא הביא לנו את הנשמה מחדש. אי אפשר לתאר את ההתרגשות במילים. קיבלתי את הילד שלי במתנה", אמר.

האב מספר כי ההתמודדות הייתה קשה אך החיבוק והתפילות של עם ישראל ניחמו אותם. "אתה עובר את זה עם אמונה. התפילות של עם ישראל והחוזק הנפשי שלנו, כך התמודדנו. זה רק תפילות - אין כאן המצאה אחרת".

ברחבת הכותל המערביברחבת הכותל המערבי

על פציעת בנו בפיגוע שמע האב בעת שהיה בעבודתו בירושלים, "שמעתי על כך באמצע עבודה ומיד נסעתי לבית החולים לראות מה מצבו... הכול נגזר משמיים אז אני מבקש ממנו שיעזור, כמו שבן מבקש מאביו שיחוס וירחם".

האב מסרב להתייחס לגל הטרור ולטיפול הממשלה ואומר כי רק ניסים יעזרו לעבור את גל הטרור, "אין לנו פה לעשות בלי אמונה בקדוש ברוך הוא, וכך אנחנו מתמודדים עם גל הטרור".

זירת הפיגועזירת הפיגוע

הפיגוע התרחש בחנות מכולת בשכונת פסגת זאב, שני מחבלים ערבים בני 13.5 ו-15 דקרו את נאור שרכב על אופניו ומצבו הוגדר קשה ובימים הראשונים מצבו הבריאותי הלך והידרדר. נאור אושפז בבית החולים, לאחר שנדקר על ידי שני מחבלים בפלג גופו העליון, שעה שרכב על אופניו נאור פונה לבית החולים במצב אנוש, והיה מחוסר הכרה במשך כשבוע. הוא טופל ממושכות ביחידה לטיפול נמרץ ובמחלקה הכירורגית של בית החולים. בנוסף חששו הרופאים מפגיעה מוחית ומהאפשרות שיצטרכו לקטוע את אחת מידיו. 

אולם בשונה מכל התחזיות ובאורח נס החל שיפור ניכר במצבו, נאור שב להכרה, חזר לנשום בכוחות עצמו והתאושש במהירות מפתיעה ללא אף נזק פיזי.

היום ציינו בני המשפחה את בר המצווה ברחבת הכותל המערבי בשעה 11:00. נאור עלה לתורה ולאחר מכן התקיימה סעודת מצווה במסעדה בעיר.

תגיות:פיגוע

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה