חדשות יהדות

שערורייה: כתבות מיסיונריות בחסות אתר וואלה

אתר 'וואלה News' מהאתרים המובילים בישראל, פרסם תוכן שיווק עבור ארגון נוצרי-מיסיונרי. לאחר לחצים גדולים, החליטו באתר להסיר את הפרסומים

אא

אתר החדשות 'וואלה News', העלה לרשת בימים האחרונים פרסומים שיווקיים של ארגון מיסיון נוצרי מפורסם. על פי דירוג של 'אלכסה' חברה המתמחה בתעבורה באינטרנט, אתר 'וואלה News' הוא מהאתרים המובילים ברשימת אתרי האינטרנט הנפצים ביותר בישראל, בדירוג במקום השמיני ברשימה.

בעקבות הפרסומים, פנו גורמים בארגון 'יד לאחים' הפועל להצלה ממיסיון לעורך הראשי של אתר 'וואלה News' בבקשה שיסיר את הפרסומים של ארגון המיסיון, בטענה שמדובר "בהתנהגות מבישה שנותנת לכת נוצרית להכניס תכנים שנועדו לפגוע ביהדות". בנוסף הארגון פנה למנוע החיפוש 'גוגל' בבקשה שיסיר את הפרסומים של הארגון המיסיונרי, ובקשה שנבחנת על ידי 'גוגל'. עוד הוסיפו בארגון כי פנו גם לשר לביטחון הפנים, גלעד ארדן בבקשה שיבדוק את התכנים שארגון המיסיון מפיץ ברשת כדי לגרום ליהודים להמיר את דתם.

 

העורך הראשי של אתר 'וואלה News' מסר כי: "הפרסום של התכנים מותר על פי החוק. אתרנו הוא אתר ליברלי עם כמות הגולשים הגדולה בישראל, והוא תמיד יביא את מגוון הדעות הכי רחב שהוא יכול להביא לכלל גולשיו".

על אף הצהרתו של העורך הראשי, החליטו באתר 'וואלה News' להסיר את הפרסומים המיסיונריים של הארגון המיסיונרי, לאחר לחצים רבים מצד גורמים שונים.

תגיות:מיסיוןנוצריםנצרות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה