חדשות בארץ

הנס ברעננה: כלב התנפל על המחבל ומנע ממנו להיכנס לבית

הפיגוע ברעננה יכול היה להסתיים הרבה יותר גרוע: המחבל שדקר אתמול ארבעה אנשים ברחוב אנילביץ' ברעננה ניסה להיכנס לבית כנסת ולבית מגורים

אא

מתפללי בית הכנסת ברחוב גן העלייה ברעננה, ניצלו אתמול (שבת) בנס מהמחבל שהשתולל עם סכין ברחובות העיר, זאת לאחר שאחת המתפללות שנדקרה פתחה בצעקות שגרמו למתפללים לנעול את דלתות בית הכנסת.

המחבל המשיך ופנה לרחוב רמח"ל, שם ניסה להיכנס לבית מגורים, ואז התרחש נס נוסף: כלב תקף אותו ומנע ממנו להיכנס לבית. המחבל פנה לחצר ושם נלכד על ידי שוטרים.

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)

עד ראיה סיפר ל"כיכר השבת": "ראיתי את האישה שנפגעה, היא סיפרה שהמחבל התנפל עליה וניסה לדקור אותה. היא עמדה בכניסה לעזרת נשים בבית הכנסת. היא צעקה 'מחבל' והוא נמלט אבל המשיך לדקור עוד".

לדבריו, "ברגע שהאישה צעקה 'מחבל', המתפללים סגרו את דלתות בית הכנסת מחשש שהוא יצליח להיכנס. המתפללים ניצלו בנס", אמר רוני והוסיף כי בזמן הפיגוע היו עשרות מתפללים בבית הכנסת: "אם הוא היה מצליח להיכנס לבית הכנסת, האסון היה גדול. היו כאן הרבה מתפללים. אם הוא היה נכנס אני לא רוצה לחשוב מה היה קורה".

מתפלל נוסף שהיה בבית הכנסת סיפר אף הוא: "התפללנו תפילת מנחה ופתאום שמענו צעקות 'מחבל'... סגרנו את הדלתות כדי שהמחבל לא יכנס והמתנו בפנים עד שהבנו שהוא נתפס על ידי המשטרה... אני לא יכול לתאר את תחושת הפחד באותם רגעים. אתה פועל במהירות מבלי לחשוב כי אתה כבר חי בסרט - אולי המחבל ייכנס פנימה ויבצע טבח... פשוט ניצלנו בנס בזכות התפילה", הוסיף.

נס או טבע? צפו בהרצאתו של ישעיהו וינד:

 

תגיות:פיגוערעננהנס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה