חדשות בארץ

סיים למסור שיעור תורה ונרצח: הרב ראובן בירמכר הי"ד

הנרצח בפיגוע בשער יפו בירושלים הוא הרב ראובן בירמכר הי"ד, ר"מ בישיבת אש התורה. ההרוג מירי כוחות הביטחון: עופר בן ארי מירושלים

אא

הותר לפרסום כי הנרצח בפיגוע בשער יפו בירושלים אתמול (ד') הוא הרב ראובן בירמכר הי"ד, ר"מ בישיבת אש התורה. הרב בירמכר נרצח כאשר יצא מהרובע היהודי לאחר שסיים להעביר שיעור תורה לתלמידיו.

ההרוג הנוסף בפיגוע הוא עופר בן ארי הי"ד, בן 40, אב לשניים, תושב ירושלים. עופר נפגע מירי של כוחות הביטחון שהיו במקום ופתחו באש לעבר המחבלים. עופר הי"ד נפצע אנושות ונפטר בבית החולים.

זירת הפיגוע בירושלים (צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)זירת הפיגוע בירושלים (צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס אמש לפיגוע ואמר: "אזרח ישראלי קיפח את חייו היום בהתקפה נוספת של מחבלים. אני רוצה למסור תנחומים למשפחתו וכמובן לשבח את שתי לוחמות מג"ב שפעלו במהירות בנסיבות לא קלות. אנחנו תחת מתקפת טרור מתמשכת. העולם כולו נשטף בטרור פרוע ואנחנו נלחמים בו ואנחנו נגבור עליו".

מחקירה ראשונית של הפיגוע עולה כי לוחמות מג"ב ירו ופגעו במחבלים. גם לאחר הירי, ניסה אחד מהמחבלים לקום ולהשתולל באופן  מאיים כשסכינו עדיין בידו.

אזרח שהיה במקום סייע בנטרול המחבל, על ידי מוט שהיה בידו. האזרח חבט בידו של המחבל על מנת לשחרר ממנה את הסכין, בעוד השוטר נאבק במחבל עד להשתלטות מלאה עליו.

תגיות:פיגוע דקירהירושלים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה