גלריות

7 טיפים גאוניים לחידוש חפצים ישנים

קרש חיתוך 'פצוע', תוף מכונת כביסה מלא ברפש ו-אריחים לבנים שהפכו לשחורים? הנה כמה פתרונות הברקה וחידוש חפצים, שישמחו את אוהבי הניקיון באשר הם

לצפייה בתמונה

לחץ כאן
אא

עם הזמן, וככל שהשימוש בהם גובר - החפצים שלנו נהיים מהוהים ומלוכלכים יותר. לאוהבי הניקיון שבינינו, ריכזנו מספר טיפים קלים במיוחד - שבאפשרותם לפתור את הבעיות ה'קשות' ולהסיר את הלכלוך העיקש, גם ממקומות שכבר התייאשנו מהם בפסח האחרון. הבה ונתחיל:

1. קרש חיתוך

בשביל כמה שריטות על קרש החיתוך, לא קונים אחד חדש. בעזרת סקוץ' טבול בתמיסה של מיץ לימון ומלח, ושפשוף איטי על גבי הקרש - לא תאמינו איזה 'נס' ייגרם לו. 

2. סירי נחושת

לא מוכנים לוותר על סירי הנחושת החלודים והישנים? אנחנו מבינים אתכם. סירי נחושת נחשבים לאיכותיים ביותר, ולמרות שניקויים קשה בדרך כלל - הטיפ הבא יחסוך לכם הרבה עבודה: ערבבו מלח שולחן עם חומץ, המתינו מספר דקות ושפכו את התמיסה על גבי הסיר. התוצאה שתתקבל תפתיע אתכם. 

3. תבניות אפיה ממתכת

נמאס לכם לשפשף את כתמי השומן מהתבנית של ה'עוף בתנור'? אל דאגה. בתוך כוס זכוכית - ערבבו חצי כפית של מי חמצן עם כפית סודה לשתיה, מרחו על גבי הכתמים העיקשים והמתינו חצי שעה. שטפו את התבנית במים, וראו זה פלא... כמו חדשה. 

4. כתם על שטיח 

כתם על שטיח הוא אחד הדברים היותר מעצבנים - על אחת כמה וכמה כשמדובר בשטיחים בהירים. שימוש בתערובת של שליש חומץ ושני שליש מים - תפתור את הבעיה, פעם אחת ולתמיד. הכניסו את החומרים לשפריצר, והתיזו ישירות על הכתם העיקש. לאחר מכן, הניחו מטלית לחה על הכתם ובעזרת מגהץ על מצב 'קיטור' - גהצו את המטלית במשך 30 שניות. נו, מרוצים?

5. אריחי קרמיקה 'שחורים'

יחס שווה של אקונומיקה מעורבבת עם חומץ, בתוך שפריצר - יבריק את האריחים ויותיר אותם כחדשים ממש. אלא שעלינו להקדים ולומר כי מדובר בחומר חריף למדי, שאינו מומלץ לשימוש עבור מי שרגיש לאקונומיקה. כשמשתמשים בתמיסה זו, רצוי שלא לנשום אותה ולאוורר את החדר ככל שניתן, בזמן השימוש. 

6. נעלי בד לבנות

יום כיפור הגיע. הנעליים הלבנות שלכם צועקות 'הצילו', ואין מי שיציל? לעזרתכם גייסנו את החומרים הבאים: כפית נוזל ניקוי למדיח כלים, שלוש כפות מי חמצן ושתי כפות אבקת סודה. טבלו מטלית לחה בתערובת, והרי לכם נעל צחורה כחדשה. 

7. עובש במכונת הכביסה

הניחו מטלית לחה טבולה באקונומיקה, באזור המעלה עובש - במכונת הכביסה שלכם. כעבור חצי שעה, שפשפו את העובש בעזרת מברשת שיניים, ותופתעו לראות איך הוא יוצא בקלות, ומשאיר את התוף מבריק לחלוטין. 

תגיות:מענייןגלריה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה