חדשות בעולם

הכירו את החברה שמשלמת 100,000 דולר בונוס לעובדיה

למרות השפל הכלכלי הרווח בעולם כולו, בעיקר בתחום הפקת האנרגיה - חברת 'הילקורפ' האמריקנית ממשיכה במנהגה לחלק בונוסים שמנים לעובדיה, ואף זכתה לאחרונה להיכנס לרשימה מכובדת ביותר

אא

זה עשורים שתחום הנפט נמצא בשפל עולמי, אולם זה לא מה שמונע מבעלי חברת 'הילקורפ אנרג'י'  – אחת הרשתות המובילות ביותר בארה"ב לגילוי והפקת גז טבעי – להעניק לכל עובדיה הוותיקים, בונוס של כ-100,000 דולר (!).

צילום מסךצילום מסך

מעניין לציין שאת הבונות חילקה החברה בצורה שוות ערך בין כל העובדים, ללא קשר לתארים אקדמיים או תפקידים שמאויישים בה. כך יצא שלבונוס היו זכאים החל מפקידי קבלה וכלה במנהלים בכירים וזוטרים. המדד היחידי שהנחה את בעלי החברה במתן הבונוס הוא – רמת ההשקעה בתפקיד על סמך שעות עבודה ב-5 השנים האחרונות, ועמידה ביעד שהחברה הציבה לעצמה: הכפלת היקף הפקת הנפט והגז, כמו גם הכנסות החברה בחמש השנים הללו.

ואם לא די בכך הרי שגם בשנת 2010 קיבלו עובדי החברה תלושים על סך 50,000 דולר – לרכישת רכב, מתוכם יכלו לפדות כ-35,000 דולר, במזומן.

לאחרונה הוכנסה חברת 'הילוקרפ' לרשימה הארצית שמדרגת את "מאה החברות הטובות ביותר שכדאי לעבוד בהן". השאלה הנשאלת היא כמה באמת זוכים להתקבל אליה?

תגיות:חדשות בעולם

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה