חדשות בארץ

ברקת מימש את האיום: פיטר 170 עובדי ניקיון

עיריית ירושלים שלחה היום (ה') מכתבי פיטורים ל-170 עובדי מערך הניקיון וצפויה לפטר כ-2,000 עובדים נוספים בכל העיר

אא

עיריית ירושלים שלחה היום (ה') מכתבי פיטורים ל-170 עובדי מערך הניקיון וצפויה לפטר כ-2,000 עובדים נוספים בכל העיר. מהעירייה נמסר כי גל הפיטורים נובע מהיעדר סיוע של משרד האוצר למוסדות התרבות, הרווחה והחינוך בעיר.

בתחילת השבוע הורה ברקת לחברי ההנהלה, כי לאור העובדה שלא חלה כל התקדמות מול משרד האוצר בהעברת התקציבים הנדרשים לירושלים, יש להיערך באופן מידי לפיטורי מאות עובדים.

לאחר שליחת מכתבי הפיטורים אמר ברקת כי "סירוב האוצר להעביר תקציבים לירושלים לא מאפשר להמשיך את השירותים שהעירייה מספקת ואנו נאלצים לפטר עובדים. ציפינו לקבל חיזוק נרחב יותר, במיוחד בתקופה של פיגועי טרור, ולא כתף קרה".

ניר ברקת (צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)ניר ברקת (צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)

בהודעת עיריית ירושלים נמסר כי "בין המשמעויות הנוספות של הקיצוצים: קיצוץ התמיכה בנוער מחוסר בית, קיצוץ חריף בתכנית חילוץ מעוני שתפגע ב-400 משפחות, ביטול תכניות תמיכה בקשישים וסיוע למוסדות רווחה, ייעצרו פיתוח ותחזוקת גינות וכבישים וייובשו חצי מהגינות בעיר, תחול עליה בתשלומי ההורים בתיכונים, יקוצץ יום לימודים ארוך, יבוטלו פעילויות חינוכיות לתלמידי מערכת החינוך".

עוד נאמר בהודעה: "יצומצמו משמעותית התקציבים למניעת נשירה במערכת החינוך, יבוטלו שכירויות של מבני חינוך במגזר הכללי, החרדי והערבי, יחול קיצוץ חד בתמיכה במוסדות התרבות ובאגודות הספורט, יבוטלו אירועי תרבות המייצרים תנועה לעסקים, למסעדות ולמלונות ויקטנו התמיכות למינהלים הקהילתיים ולמתנ"סים בכל שכונות העיר, לתנועות הנוער, לתמיכה בעסקים ועוד".

תגיות:ניר ברקתירושליםניקיון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה