חדשות בארץ

במערכת הביטחון חוששים: המחבל מתבצר עם קשיש שהכיר, בדירה בצפון תל אביב

היום הרביעי לפיגוע, והמשטרה חושדת שהמחבל מתבצר בדירה בצפון תל אביב, יתכן שעם קשיש שאותו הכיר מעבודתו בעיר. מכשיר הטלפון הנייד שלו נמצא ע"י בת 13 בצפון תל אביב. הסריקות נמשכות

אא

תושבת צפון תל אביב, תלמידה כבת 13 מצאה את הטלפון הנייד של המחבל שביצע את הפיגוע בתל אביב ביום שישי. נראה כי המחבל זרק את הטלפון לאחר ביצוע הפיגוע.

הטלפון הנייד נמצא כבר ביום שישי בשביל צדדי ברחוב רדינג בעיר, זמן קצר לאחר הפיגוע. התלמידה סיפרה על כך לאביה, אך רק במוצאי השבת הם קישרו כי הטלפון הוא ככל הנראה של המחבל ופנו למשטרה. חוקרים הגיעו במהירות לבית המשפחה ולקחו את הטלפון לצורך החקירה.

בת ה-13 ומשפחתה סיפרו כי אל הטלפון התקשרו מספר פעמים אנשים דוברי ערבית. בנוסף, אל הטלפון התקשר גם אחד ממעסיקיו של המחבל שניסה כנראה ליצור עמו קשר.

המחבל עבד בחודשים האחרונים בשכונת רמת אביב בצפון תל אביב. חלק מהתושבים הכירו אותו מעבודתו בשיפוצים באזור.

בתוך כך, כוחות גדולים מאוד של משטרה עדיין עורכים סריקות ומנסים לאתר את המחבל, שעדיין מסתובב חופשי. החיפושים היום מתמקדים בדירות בצפון תל אביב, שם עבד המחבל ושם גם נמצא הטלפון הסלולרי שלו, אותו השליך בטרם יצא למסע הרצח. לפי החשש, הרוצח מתבצר באחת הדירות בצפון תל אביב ביחד עם קשיש שהכיר במסגרת עבודתו.

החיפושים נמשכים (צילום: אסתר רובין / פלאש 90)החיפושים נמשכים (צילום: אסתר רובין / פלאש 90)

כוחות הביטחון לוקחים בחשבון כי במידה וישימו את ידם על המחבל הוא עשוי להתנגד למעצר באמצעות ירי או לנסות ולבצע פיגוע נוסף כשירגיש שהמצוד מתהדק סביבו.

נכון לעכשיו, כוחות הביטחון רק יכולים לשער את נתיב הבריחה של המחבל, שהגיע לחנות הטבע אניס ברחוב דיזינגוף 122 בתל אביב, משם יצא לרחוב והחל לרסס את יושב הבר "סימטא" הסמוך.

מהירי נרצחו שמעון (שימי) רוימי בן 30 מאופקים ואלון בקל בן 26 מכרמיאל. בנוסף נפצעו שבעה בני אדם בדרגות פציעה שונות.

מלחם פתח במנוסה תוך שהוא יורה לעבר בתי עסק נוספים בסביבה, אך מבלי שאיש יירה לעברו או ינסה לעצור אותו. ההערכה היא שמרחוב דיזינגוף פנה המחבל לרחוב אבן גבירול, שם עלה על המונית של אמין שעבאן מלוד, אותו רצח ליד מלון מנדרין, שם השליך את הגופה והמשיך בנסיעה עם המונית לדרך נמיר שם נטש את המונית.

כאמור, הטלפון הסלולרי שלו נמצא באותו יום בשעה 14:00 על ידי ילדה ברחוב רדינג בתל אביב, שם השליך אותו לפני שיצא למסע הרצח, וזו נקודת הציון האחרונה שידועה לחוקרים.

תגיות:פיגוע

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה