מעניין

הקומיקאי הנמוך בעולם? בן 15 בגובה של בן ארבע

ראמאן רייקבאר מהודו, לוקה במחלה שמגבילה את צמיחתו לגובה של 81 סנטימטרים בלבד – אולם עובדה זו אין בה כדי למנוע ממנו להצליח במשלח היד שבחר לעצמו: סטנד-אפיסט. אם כבר לצחוק, אז שיהיה על הכל

לצפייה בתמונה

לחץ כאן
אא

בהיותו מתנשא לגובה של 81 סנטימטרים בלבד - ראמאן רייקבאר בן ה-15 מהודו, נחשב לקומיקאי הנמוך בעולם. מבחינה חיצונית הוא נראה כבן ארבע בלבד, אולם "הפנימיות היא זו שקובעת", אומר ראמאן בנחישות.

נכון, הוא עבר חיים לא קלים שגבלו בהצקות אינסופיות ובלילות רבים של בכי מתחת לשמיכה, אבל כל זה, לדבריו, רק חישל אותו ועזר לו להיות האדם המאמין והשופע הומור, שהוא היום. "ההורים שלי רשמו אותי לבית הספר ומאוד אהבתי ללמוד, אבל חבריי לכיתה הקשו עליי לשרוד שם. הם הציקו לי בלי סוף, ולעגו לי על צורתי החיצונית. ואם העזתי להתעמת איתם – רע ומר היה סופי. הם היו מפחידים אותי באיומים שונים, וגורמים לי לבכות". כשהמצב בבית הספר הפך לבלתי נסבל, החליט ראמאן לפרוש סופית והודיע להוריו שהוא לא חוזר לספסל הלימודים.

 

ראמאן בן ה-15 (צילום: Caters)ראמאן בן ה-15 (צילום: Caters)

בעליה של מעדניה קטנה בפאתי העיר, מצאה אותו מסתובב ברחובות והחליטה לאמצו ולספק לו עבודה במעדניה כדי שיזכה לחיים מכובדים. "הוא מאוד מוכשר, פיקח וזריז. מאז שהתחיל לעבוד אצלנו, אנשים מגיעים ממרחקים כדי לקנות את החלב שלם דווקא אצלנו. הוא קמיע המזל שלנו", אמרה.

ולמרות החיבה שמורעפת עליו – ראמאן לא מתבלבל. הוא יודע בדיוק מה ירצה לעשות לכשיהיה גדול (ולאו דווקא בממדים חיצוניים). "אני לא רואה את עצמי עובד במעדניה כל החיים", סיפר. "החלום שלי זה להפוך לקומיקאי הזעיר והמפורסם בעולם. אני יודע לספר בדיחות טובות, להצחיק אנשים ולעשות להם טוב על הלב – וזה האושר הכי גדול בעולם בשבילי, לדעת לעשות את זה כמו שצריך. אני מרגיש שקיבלתי כישרון שבזכותו אני יכול לא רק לבנות את עצמי, אלא גם לעזור לאחרים לבנות את עצמם".

תגיות:מעניין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה