מעניין

מי קונה שרבוט ילדותי ב-16,000 יורו?

תתפלאו לשמוע, אבל גם ליצירה כזו, וגם במחיר כזה - יש קונים. אחרי ככלות הכל מדובר בשרבוט של צייר אנגלי מדופלם, שנפטר ממחלה נדירה

לצפייה בתמונה

לחץ כאן
אא

מה גורם לאדם, מוכשר ככל שיהיה - לחשוב שמותר לו לדרוש הון עתק עבור יצירות שבמקרה זה אינן עולות בטיבן, על איוריו של ילד בן חמש? שאלה טובה, אך טובה ממנה היא זו שמעמידה את בינת המעריצים על כף המאזניים, ובוחנת עד לאן יסכימו להרחיק לכת - עם ההערצה שלהם לצייר האנגלי ל.ס לאורי (באנגלית:  L.S Lowry), שנפטר מדלקת ריאות בשנת 1976, והוא בן 88. הציורים, שבתחתיתם מופיעות ראשי התיבות של לאורי LSL - הוצעו למכירה מאוסף פרטי, וככל הנראה על ידי אדם שמכיר טוב (אולי טוב מדי) בערך היצירה שיש בידו. 

ציוריו הילדותיים של האמן, חתומים בראשי התיבות של שמו (צילום: BNPS)ציוריו הילדותיים של האמן, חתומים בראשי התיבות של שמו (צילום: BNPS)

מומחים מעריכים כי אספנים מוכנים להשקיע מיליוני דולרים עבור עבודותיו של לאורי, שהתפרסם בעיקר הודות לציורי נופים עירוניים שצייר.  "השרבוטים הילדותיים האלה אינם מוצגים בשום תערוכה", מסבירים מביני דבר. "סביר להניח שמדובר באיורים ששורבטו על ידי לאורי כאות הערכה לאדם מסוים או כתיאור חוויה מסוימת, ומכאן שערכם הסנטימנטלי שווה אלפי מונים, יותר מכל ערך כספי שהוא".

תגיות:מעניין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה