חדשות בארץ

המחבל מתל אביב שוחח עם אביו לאחר הפיגוע

עורך דינו של אבי המחבל: "מיד לאחר הפיגוע שוחח האב עם בנו. הבן הכחיש שהוא המחבל וסיפר שהוא מבקר את דודתו בבית חולים"

אא

עורך דינו של מוחמד מלחם, אביו של המחבל מתל אביב, התראיין אתמול (שלישי) לערוץ 10 וטען כי מיד לאחר הפיגוע שוחח האב עם בנו. הבן הכחיש שהוא המחבל וטען שהוא מבקר את דודתו בבית חולים.

בית משפט השלום בחיפה האריך אתמול (שלישי) ביומיים את מעצרו של האב, בחשד שהוא חשוד בסיוע לרצח, גרימת מוות, התאגדות בלתי חוקית וקשירת קשר לביצוע פשע. האב מוחמד, שהיה הראשון לזהות כי מי שביצע את הפיגוע הוא בנו, ואף דיווח על כך למשטרה, נעצר יממה לאחר שקרא לבנו ליצור עמו קשר ולהסגיר את עצמו. אמו של המחבל עוכבה אמש לחקירה ושוחררה.

החיפושים אחר המחבל (צילום: תומר נוברג / פלאש 90)החיפושים אחר המחבל (צילום: תומר נוברג / פלאש 90)

בנוסף, הוארך ביומיים מעצרו של דוד המחבל, בדר מלחם (60), ושל חבר המשפחה איימן שרקיה (38). מעצרו של בן דוד המחבל אמין מלחם (23) הוארך עד ליום ראשון, ומעצרו של מכר נוסף של המשפחה הוארך עד ליום חמישי. מלבדם, נעצרו בימים האחרונים שני אחיו של המחבל, והיום ג'ואדת מלחם שוחרר לאחר ארבעה ימים למעצר בית, למרות בקשת המשטרה להאריך את מעצרו בעשרה ימים. מעצרו של אח נוסף של המחבל הוארך ביומיים.

מפכ"ל המשטרה רנ"צ רוני אלשיך, ניתן להבין כי במשטרה מעריכים שהמחבל כבר עזב את תחומי תל אביב, "בשלב זה ניתן לומר כי ניתן להוריד משמעותית את המתח באזור גוש דן, אך לא אפרט מעבר לכך. היכן שצריך ייראו שוטרים בשטח והיכן שלא, פחות".

תגיות:פיגוע ירי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה