חדשות בארץ

קמפיין שקרי למען המחבל מפסגת זאב: "המתין לאוטובוס ונורה"

קמפיין בינלאומי למען הנער, שהואשם בדקירת שני ישראלים בפסגת זאב. תיאור המקרה מסולף ועמוס בשקרים: "הוא חיכה בתחנה ונורה על ידי שוטרים"

אא

בימים אלו נערך משפטו של המחבל בן ה-13, שהואשם בשני ניסיונות רצח של ישראלים בפסגת זאב שבירושלים. במקביל, פעילים פרו-פלסטינים מנהלים קמפיין חובק עולם לשחרורו.

עיקר הקמפיין מתנהל ברשתות החברתיות, כמו פייסבוק וטוויטר. בנוסף, במסגרת הקמפיין נערכו הפגנות שבועיות בערים שונות, כמו לונדון, בריסטול, אוסלו ועמאן, תחת הכותרת "שחררו את הנער". בהפגנות אוחזים הפעילים כרזות ועליהן תמונתו של המחבל וקוראים לשחררו.

כזכור, בסוף חודש תשרי, בתחילת גל הטרור הנוכחי, דקר בן ה-13 שני יהודים בפסגת זאב. היהודים, נער בן 13 וצעיר כבן 25, נפצעו באורח קשה בפיגוע הדקירה, שתועד בסרטוני אבטחה. לאחר מספר שבועות, בחסדי שמים ובאורח פלאי, החלימו שניהם לחלוטין.

(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)

הסיפור שמציגים פעילי הקמפיין, לעומת זאת,  אחר לגמרי. באתר הקמפיין נכתב כי "הנער נורה כמה פעמים בעודו מחכה לאוטובוס בסך הכול ומתנחלים ושוטרים מקיפים אותו". בהמשך נכתב, כי "ישראלי שעמד במקום ביקש מהחיילים לירות בנער". עוד נטען ש"האמבולנס שהיה במקום סירב לפנות את המחבל הצעיר לבית החולים". כמו כן, לטענתם, "הילד ניסה להתיישב, ופחדו ניכר. הוא ניסה לקום לפני ששוטר ישראלי בא ובעט בו. הוא חייך כדי שיוכל להפחית במעט את כאבו אך נבעט שוב. הוא החל לבכות, לצעוק, אך נותר לדמם".

כאמור, בימים אלה נמשך משפטו של הנער, בדלתיים סגורות, בבית המשפט המחוזי בירושלים. 

תגיות:פסגת זאבפיגוע דקירה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה