חדשות בארץ

מוצא הטבעת: "חשבתי שזו טבעת מהכל בשקל"

הכלה כבר נשמה לרווחה עם מציאת טבעת היהלום, ומוצא הטבעת מספר על השתלשלות האירוע: "יש תחושת סיפוק של מצוות השבת אבידה"

אא

סוף טוב למבצע הזבל: בסוף השבוע שעבר התנדבו עשרות אנשים לסייע לכלה שאיבדה טבעת בשווי עשרות אלפי שקלים. היום נמצאה הטבעת.

בראיון ל'בחדרי חרדים' סיפר המוצא כיצד נמצאה הטבעת: "ביום חמישי בבוקר יצאתי לערוך קניות לשבת בסופר הסמוך לבית", הוא מספר. "בסיום הקניות הבחנתי שחסר לי מוצר נצרך מאוד לשבת שאין אותו בסופר ליד הבית. התעקשתי שאני חייב את המוצר הזה לשבת, והתעקשתי ללכת לסופר הרחוק יותר בשכונת בית ישראל. הגעתי לסופר בבית ישראל וקניתי את המוצר, בחזור משום מה הארכתי בדרך, והלכתי במסלול שאף פעם אני לא הולך בו".
המוצא ממשיך ומספר על פרטי הדרמה - "לפתע אני רואה ברצפה טבעת, לא ייחסתי לזה חשיבות רבה, חשבתי זה טבעת של ילדה מהכול בשקל. אמרתי שווה להתכופף ולבדוק במה מדובר, התכופפתי הרמתי, ואז אני קולט שזה משהו רציני אבל עדיין פחות ייחסתי לזה חשיבות, שמתי בכיס והמשכתי הביתה. כשהגעתי מיהרתי ללימודים ולתפילות. הנחתי את הטבעת בארון, והמשכתי בעיסוקיי.

(צילום אילוסטרציה: shutterstock)(צילום אילוסטרציה: shutterstock)

בליל שישי, כשחזרתי הביתה, נזכרתי בטבעת התחלתי לבדוק שוב במה מדובר, התעמקתי לעומק בטבעת והתחלתי להבין שלא מדובר בסתם טבעת, שיתפתי את אשתי והתחלנו לחפש אחר המאבד ולא עלה בידנו, לא ידענו מה לעשות. בשבת בצהריים אשתי ישבה עם חברות, ואחת החברות החלה לספר - 'שמעת על הסיפור עם הטבעת, שכולם על גלגלים ומחפשים".

מכאן הכל החל להתגלגל. "במוצ"ש אשתי ספרה לי על אשר חברתה סיפרה לה, ונכנסו להילוך גבוהה בחיפוש אחר המאבד. חיפשנו בלוח מודעות, בעיתון המודיע ועוד.... ולא מצאנו קצה חוט. החלטתי להמשיך לחפש אחר המאבד הכנסתי חברים לתמונה, ביום ראשון אחה"צ התקשר אלי חבר שראה פרסום ברשת "מי שמצא טבעת.." התקשרתי למספר שהופיע, ענתה לי אחות של הכלה המאבדת, בהתחלה היא לא האמינה עד שהיא התאפסה, נתנה סימנים ואכן הם היו תואמים. הזמנתי את האחות והמשפחה לבית, והם פשוט קפצו ובכו מאושר, הייתה התרגשות מטורפת". לסיום אומר המוצא כי "יש תחושת סיפוק של מצוות השבת אבדה".

תגיות:השבת אבידהטבעת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה