חדשות בארץ

"המיסיונרים פועלים אפילו נגד הנצרות"

מיסיונרים בחיפה מפיצים מסרים משיחיים במסווה של "ספר תהילים". יו"ר המועצה הדתית: "מי שרוצה תהילים, שיבוא אלי, אני אתן לו תהילים בחינם"

  • י"ז שבט התשע"ו
אא

"המיסיונרים פועלים אפילו נגד הנצרות", אומר יו"ר המועצה הדתית בחיפה, הרב אבי וייצמן. "גם לפי עקרונות הנצרות אסור לגרום לאדם להמיר דת במרמה".

בתקופה האחרונה מחלקים מיסיונרים בחינם ספרונים קטנים, הנראים כספרי תהילים. בפועל, מכילים הספרונים, מלבד פרקי התהילים, מאות עמודים של חומר מיסיונרי.

מדובר בספר מיסיונרי משיחי מובהק, והתוספת של ספר תהילים מטעה אנשים תמימים לקחת את הספרון ולהיחשף למסרים שקריים ומשיחיים. בסוף הספרון מוצע לקורא לקבל ספרות משיחית נוספת בחינם, ואף נכתב: "אנו מציעים לך ספרות משיחית נוספת. תוכל לבחור עד ארבעה ספרים מתוך הרשימה ללא תשלום וללא התחייבות מצדך".

(צילום אילוסטרציה: shutterstock)(צילום אילוסטרציה: shutterstock)

"אסור בשום אופן להתפתות ולקבל בחינם את מה שגורמים מיסיונרים נותנים לך", אומר ויצמן. "מי שרוצה תהילים, שיבוא אלי, אני אתן לו תהילים בחינם".

הרב וייצמן השתתף לאחרונה בכנס עולמי ברומא, בו נכחו מעל 2,500 אנשי דת מכל הדתות. הוא מספר כי האפיפיור אמר בכינוס: "אמנם בעבר הנצרות רדפה את היהדות, אך כיום אין לפגוע ביהודים". "פגיעה ביהודים", מוסיף וייצמן, "כוללת גם ניסיון המרת דת במרמה ע"י הפצת חומר מיסיונרי מסולף".

אריה בליטנטל, סגן ראש העיר, קורא לציבור "להתעלם מכל חומר הסברה שמנסה להעביר אותם על דתם, ולא להתפתות לקבל בחינם כל מיני ספרים ומתנות אחרות מהגוף המשיחי שמציע זאת".

תגיות:מיסיונריםנצרות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה