חדשות בארץ

הפיגוע בגבעת זאב: הריאה והרעיה ניצלו בנס

"הדקירה הייתה סמוך מאוד ללב", אמר רופא בבית החולים 'שערי צדק'. הציבור מתבקש לעורר רחמי שמים על מנחם מנדל בן חנה יהודית בתוך שאר חולי ישראל

אא

הבוקר (חמישי) נמסר מבית החולים שערי צדק כי מצבו של פצוע הדקירה מגבעת זאב התייצב במהלך הלילה. עם זאת, מצבו עדיין קשה, הוא מונשם ומורדם וסובל מאיבוד דם. בני משפחתו מבקשים מהציבור להתפלל עבורו. שמו המלא: מנחם מנדל בן חנה יהודית בתושח"י.

מחבל פלסטיני כבן 17 מהכפר ביר נבאלה הסמוך לגבעת זאב, הגיע אמש (רביעי) כשהוא חמוש בסכינים לתחנת הדלק 'גבעונים' שבכביש 436, בכניסה לגבעת זאב מזרח. הוא זיהה זוג שהולך רגלי ומתקדם לכיוון התחנה, הלך אחריהם ובסמוך לחנות 'מנטה' שלף את הסכין, דקר פעמיים את הגבר בגבו ונמלט. הרעיה, שעמדה בסמוך, לא נפגעה כלל.

(צילום: הדס פרוש / פלאש 90)(צילום: הדס פרוש / פלאש 90)

אזרחים שהבחינו בפיגוע, החלו לרדוף אחר המחבל שהשליך סכין בדרך, השיגו אותו והשתלטו עליו. שוטרים שהגיעו למקום אזקו את המחבל ועצרו אותו. על הכביש בסמוך לו, נמצאה סכין נוספת.

רופא בכיר בבית החולים עדכן את בני המשפחה כי הפצוע נפגע בעורק הריאה ועל כן איבד דם רב. "נס גדול הוא שהריאה לא נפגעה", אמר הרופא. "כפסע בין שחלילה היה צריך לכרות הריאה". הרופא הוסיף עוד כי הדקירה הייתה סמוך מאוד ללב., וכי מדובר בנס גדול.

תגיות:פיגוע דקירהגבעת זאב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה