חדשות בארץ

הפוסט המרגש של ד"ר אדווה ביטון, בעקבות עסקת הטיעון

בפוסטים מרגשים בפייסבוק מספרת ד"ר אדווה ביטון, אמה של אדל ז"ל - על עסקת הטיעון המפוקפקת ועל הטלטלות הרגשיות שעברה בעקבותיה. "הרצון להילחם למענך יהיה קיים תמיד. אין מנחם לאובדן, אין תחליף לילד"

אא

השבוע, לאחר גזר הדין הספק עצוב ספק 'מצחיק' שהטיל בית המשפט על רוצחיה של אדל ז"ל, עמוד הפייסבוק שלה, כתבה ד"ר אדווה ביטון, אמה, את הפוסט הבא: "אז לצערי זה הסתיים בעסקת טיעון של 15 שנה - לרוצחים של אדלי המדהימה שלי. המערכת המשפטית של מדינת ישראל מעדיפה להתנתק מהמציאות בשטח. לאורך המשפט של המחבלים השפלים, ריחף החשש שבית המשפט יטען שלא קיים קשר נסיבתי בין האבן למוות - טענה הזויה ומנותקת. 

"העדפנו לקבל את עסקת הטיעון מאשר ללכת על כל הקופה, לאור הפסיקות המשפטיות במדינתנו, בכל מה שקשור לאכיפה של מיידי אבנים. עד מתי, ריבונו של עולם? כל כך הרבה מקרים, כל כך הרבה אבידות. חדשות לבקרים אנו עדים למקרים של יידוי אבנים שתוצאתם מוות - אלכסנדר ליבוביץ' הי"ד מארמון הנציב, שנשלכה לעברו אבן בערב ראש השנה האחרון, יונתן ואשר פלמר הי"ד ועוד. גם במקרים האלה לא היה קשר נסיבתי. ביזיון! לצערנו הרב כל יום נרצחים במדינתנו אנשים על רקע לאומני. עם החפץ בחיים - צריך להגן על עצמו. צריך לנהוג בימים אלה, כפי שנוהגים במלחמה. בתקווה שמדינתנו תתעשת".

קורע לב. אין אחד שלא מרגיש כאבה של האם הזו, שנלחמה כמו לביאה כדי שבתה תנצח במערכה. כדי שמישהו יתעשת ויזכור שמדובר בתינוקת קטנה וחסרת אונים שאיבדה את חייה - ובשביל מה? כמעט באותה נשימה, ימים ספורים לאחר מכן מפרסמת ד"ר אדווה פוסט נוסף, מרגש לא פחות. הרי הוא לפניכם:

לראיון עם ד"ר אדווה ביטון באתר הידברות 

תגיות:אדל ביטון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה