חדשות בעולם

בזכות נקודה לבנה בתמונה, ניצלו חיי הפעוט מסרטן

הסיפורים הבאים מוכיחים שלא כל נקודה קטנה בתמונה, נגרמת מהבזק מצלמה: שימת לב מוקדמת וטיפול מתאים - עשויים להציל חיים

אא

אין כמו אינסטינקטים של אמא: אדריאנה היא אם צעירה לתינוק בן ארבעה חודשים מאריזונה, שמאוד אוהבת לצלם את בנה ו'להשוויץ' בו לחברותיה ולמכריה. מאז שנולד, אין כמעט יום אחד שעובר מבלי שאמו תנציח כל תנועה ותנועה שלו אלא שלאחרונה השגיחה אדריאנה בעובדה מוזרה: בכל התמונות בהן השתמשה בפלאש, גילתה כי בעיניו של בנה מופיעה נקודה לבנה וזעירה. 

בלי שום הסבר, הרגישה אדריאנה כי עליה לפנות לרופא הילדים ולבדוק את פשר הדבר. צעד זה שלה, כך מסתבר, הציל את חייה בנה - שכן בבדיקה קלה שערך הרופא, גילה כי התינוק לוקה בגידול סרטני בעינו. למרבה המזל, הגידול התגלה בזמן והתינוק הובהל לבית החולים להמשך טיפול. לדברי הרופאים, סיכויי ההישרדות שלו עומדים על כ-50 אחוזים. 

מקרה מרגש, אך זהו אינו המקרה הראשון שבו אינסטינקטים של אמא, מצילים את ילדיהן. 

טיילור הקטן, עם הנקודה המוזרה בעינו (צילום מסך)טיילור הקטן, עם הנקודה המוזרה בעינו (צילום מסך)

סיפור מרגש נוסף שקרה לפני כשנתיים, פורסם בפברואר האחרון: חייו של טיילור טרידוול ניצלו בזכות תמונות שצילמה אמו טינה, לצורך פרסום בסוכנות דוגמנות לתינוקות. אלא שכשאחותה של טינה ראתה את צילומיו של טיילור הפעוט, וזיהתה את הבוהק המוזר בעיניו, אמרה שלדעתה צריך לבדוק את זה 'כי זה לא נראה כמו מבזק מצלמה רגיל'.

טינה מצדה, לא התעצלה. 

היא ניגשה לרופא הילדים ביחד עם טיילור, ולהפתעתה - החשש של אחותה אומת וטיילור אובחן כסובל משלושה גידולים קטנים בעינו השמאלית, ומגידול סרטני גדול במיוחד, באישון הימני. "לצערנו, הגידולים התגלו מאוחר מדי", אמרה טינה והוסיפה שהגידול הגדול הצליח לקרוע את רשתית העין של טיילור, ולהותיר אותו עיוור בעין אחת. 

במשך ארבעה חודשים תמימים עבר טיילור הקטן טיפולי כימותרפיה סבוכים, במטרה לגרום לכיווץ הגידולים. "הוא איבד ממשקלו, ונעשה אדיש אבל תודה לא-ל, הטיפול הצליח והוא נותר בחיים".

תגיות:מעניין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה