חדשות בארץ

מקומם: אבו מאזן נפגש עם משפחות מחבלים

זמן קצר לאחר הפיגוע בשער שכם, אחד הפיגועים הקשים ביותר בגל הטרור האחרון, נפגש יו"ר הרשות הפלסטינית עם משפחות הרוצחים

אא

זמן קצר לאחר הפיגוע בשער שכם, אחד הפיגועים הקשים ביותר בגל הטרור, בו נרצחה שוטרת מג"ב הדר כהן הי"ד, נפגש יו"ר הרשות הפלסטינית, אבו מאזן, עם בני משפחות של מחבלים שביצעו פיגועים בארבעת החודשים האחרונים.

ללשכתו של אבו מאזן הגיעו, בין היתר, בני משפחתו של המחבל שביצע פיגוע ירי ודקירה, לפני כארבעה חודשים, בארמון הנציב ורצח עם מחבל נוסף שלושה יהודים: חיים חביב, אלון גובברג וריצ'רד לייקין.

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)

בפגישה נכחו גם קרוביו של המחבל שביצע פיגוע דריסה בירושלים, בחודש חשוון האחרון ואחר כך יצא עם סכין קצבים ותקף את קורבנות הדריסה. בפיגוע זה נרצח הרב ישעיהו קרישבסקי. המחבל, אבו ג'מל, הוא בן משפחתם של המחבלים שביצעו את הטבח בבית כנסת בשכונת הר נוף בירושלים.

במהלך הפגישה דרשו בני המשפחות של המחבלים מאבו מאזן שיפעל להשבת גופותיהם של המחבלים. אבו מאזן השיב כי זכותן של המשפחות לקבור את בניהן, שאותם כינה שהידים, והוסיף כי הרשות הפלסטינית עושה הכל על מנת להשיב את הגופות.

זו הפעם השנייה בהסלמה שבה אבו מאזן נתפס בתמיכתו במשפחות הטרור. הפעם הקודמת הייתה כאשר החזיק בתמונתו של המחבל הקטין אחמד מנאסרה, שביצע את הפיגוע בשכונת פסגת זאב וטען כי הוא הוצא להורג על ידי ישראל, בעוד שאותו ילד כלל לא נהרג בפיגוע וקיבל באותן שעות טיפול רפואי בבית החולים הדסה בירושלים.

תגיות:פיגועירושליםטרוראבו מאזן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה