חדשות בארץ

אמה של המחבלת מבקשת סליחה מעם ישראל

אמה של אחת המחבלות בתחנה המרכזית ברמלה: "אני מבקשת סליחה מהמאבטח, מראש העיר ומכל עם ישראל"

אא

אמה של אחת המחבלות מהפיגוע שאירע ביום חמישי האחרון ברמלה מתקשה להאמין שבתה הקטנה בת 13, ביצעה את הפיגוע בתחנה המרכזית בעיר.

כזכור, שתי תלמידות כיתה ח' משכונת ג'ואריש הגיעו לתחנה המרכזית בעיר, ובעמדת הבידוק שלפו סכינים מתוך ילקוטיהן והחלו לדקור את המאבטח תוך קריאות "אללה אכבר".

האם צוטטה בערוץ 2 באומרה: "אני לא מאמינה. אני לא יודעת מי שכנע אותה לעשות את הדבר הזה, לי אין סכינים כאלה בבית. לא חשבתי שנגיע למצב כזה, וממה שראיתי בבית המשפט גם היא בהלם". האם עובדת בעיריית רמלה ומגדלת לבדה שישה ילדים. בן זוגה, כך היא טוענת, עזב את המשפחה לעזה לפני מספר שנים.

זירת הפיגוע ברמלה (צילום: דוברות מד"א)זירת הפיגוע ברמלה (צילום: דוברות מד"א)

לדברי האם, הבת נכנסה באחרונה לדיכאון עקב המצב הכלכלי הקשה של המשפחה, אך האם לא תיארה לעצמה שתבצע פיגוע. "לפני שבועיים היא אמרה לי 'נמאס לי מהחיים, אני רוצה למות' ועניתי לה: 'אל תיכנסי לדיכאון ואל תיקחי הכול ללב - יגיע היום ויהיה לנו בית'. היא אף פעם לא אמרה לי שהיא רוצה להיות שאהידית", הדגישה.

האם גינתה בתוקף את המעשה הקיצוני של בתה, ואמרה כי היא מחנכת את ילדיה לכבד כל אדם באשר הוא אדם. "אצלנו במשפחה מכבדים את כולם, והשם שלנו מוכר בכל העיר", היא הבהירה, "אין הבדל בין יהודי לערבי".

היא הוסיפה כי היא מאחלת החלמה מהירה למאבטח שנפצע קל בפיגוע, והודתה לו על כך שלא ירה בבתה למוות: "אני מבקשת סליחה מהמאבטח, מראש העיר ומכל עם ישראל".

תגיות:פיגוע דקירהרמלה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה