חדשות יהדות

"היה ישר באדם": הרב אליעזר רוב זצ"ל

"הישרות הנחתה את דרכו לאורך כל הדרך. הוא מסר את נפשו עבור התלמידות הגיע כל בוקר, למרות מחלתו הקשה היה שם"

אא

מנהל סמינר 'מעלות' בירושלים, הרב אליעזר רוב זצ"ל נפטר אמש בגיל 68. בהלוויתו השתתפו הגאון רבי עזריאל אוירבך, הגאון רבי דוד כהן, ראש ישיבת חברון, ומאות תלמידות הסמינר והבוגרות.

הגאון רבי עזריאל אוירבאך, רבה של בית וגן, הספידו באמרו: "כל חייך אמרת: 'אלוקי אבי היה בעזרי' עם המשפט הזה הלכת כל ימיך. ה'בין האדם לחבירו' שלך היה מיוחד".

הגאון רבי דוד כהן, ראש ישיבת חברון וחבר מועצת גדולי תורה של 'דגל התורה', עמד על ישרותו והגינותו: "הוא היה ישר באדם", אמר, "הכרתי אותו שנים רבות. הישרות הנחתה את דרכו לאורך כל הדרך. הוא מסר את נפשו עבור התלמידות הגיע כל בוקר, למרות מחלתו הקשה היה שם".

הרב אליעזר רוב זצ"ל ( באדיבות המצלם)הרב אליעזר רוב זצ"ל ( באדיבות המצלם)

בנו בכורו הספידו ותיאר את מסירות נפשו לפעול למען הסמינר למרות מחלתו: "אבא אמר אני חייל פצוע - אפילו שאני חייל פצוע, אני עדיין חייל. הוא נפל על משמרתו. לעולם לא יצא לחופש".

לפני שלש שנים לקה הרב רוב זצ"ל באירוע מוחי, ומאז מצבו ידע עליות ומורדות. בבוקר יום פטירתו השתתף המנוח בסיור ראשי 'דגל התורה' במבנה החדש של סמינר 'מעלות' בשכונת רמת שלמה בירושלים.

המנוח נולד בפולין בכ"ג חשוון תש"ח ועלה ארצה. הוא הקים את סמינר 'מעלות' ברחוב שמואל הנביא בירושלים בו התחנכו אלפי בנות ישראל על דרכי התוראה והיראה. בתחילת השנה זכה הרב להעביר את הסמינר למבנה מרווח בשכונת רמת שלמה. 

תגיות:הרב אליעזר רובפטירה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה