חדשות בארץ

מפקד גל"צ מתנצל בפני המשפחות השכולות

בעקבות ההשוואה שערך רזי ברקאי בין תחושות משפחות שכולות לרגשותיהן של משפחות מחבלים, שלח מפקד גלי צה"ל מכתב התנצלות למשפחות שאול וגולדין

אא

מפקד גלי צה"ל, ירון דקל, שלח הבוקר (חמישי) מכתב התנצלות להוריהם של חללי צה"ל אורון שאול והדר גולדין, בעקבות התבטאותו של השדרן רזי ברקאי, שהשווה בשידור בין תחושותיהם של אימהות מחבלים לתחושותיהם של משפחות שכולות. במכתבו התנצל דקל בשם התחנה על הדברים שנאמרו.

כזכור, בתחילת השבוע התעמת שמחה גולדין עם רזי ברקאי ודרש ממנו להתנצל,  אך האחרון השיב: "אם נפגעתם - אז מדובר בהתבטאות בלתי מוצלחת".

רזי ברקאי (צילום: משה שי / פלאש 90)רזי ברקאי (צילום: משה שי / פלאש 90)

בנוסף, משפחות גולדין ושאול שלחו מכתב זועם למפקד גלי צה"ל ולשר הביטחון משה (בוגי) יעלון בבקשה להשעות את ברקאי מתפקידו בעקבות ההשוואה המקוממת. "נחרדנו לשמוע על ההשוואה שערך בין תחושותינו כמשפחות שכולות, שגופות בניהן נחטפו וטרם הושבו לקבר ישראל, לבין משפחות מחבלים אשר לא קיבלו את הגופות לקבורה כדי למנוע מהם קבורת גיבורים המשמשת במה נוספת להסתה ואלימות נגד אזרחי מדינת ישראל", כתבו המשפחות.

"השוואה זו פוגעת בנו ובמשפחת השכול בצורה חסרת תקדים ומעוררת בנו זעם גדול. זעם על כך שבתחנה הצבאית משווים את בנינו ז"ל, גיבורי מדינת ישראל שיצאו להגן על המדינה במהלך מבצע צוק איתן ואשר גופותיהם נחטפו במהלך קרב, למחבלים ארורים אשר באו בכוונה לרצוח חפים מפשע ומשפחותיהם מתכוונות לקבור אותם ברוב הילולה, קבורת גיבורים ושהידים" הוסיפו המשפחות.

תגיות:הדר גולדיןרזי ברקאי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה