חדשות יהדות

אם הכלה: "אנחנו רואים ישועות. החתונה לא תידחה"

"רבי חיים קנייבסקי הורה לנו לא לדחות את החתונה. יש לנו אמונת חכמים"

אא

דינה שפרלינג, אמה של שרה, הכלה שנפצעה קשה בתאונת הדרכים ב"אוטובוס המוות"  ועברה ניתוח קשה ומסובך להצלת ידה ורגלה, שוחחה אתמול (רביעי) עם רחל פסטג ברדיו 'קול חי'.

"אנחנו מחזיקים מעמד ומתחזקים", אמרה האם בתגובה לשאלת המראיינת מה שלומה. "אנחנו שומעים שכולם איתנו, כולם רוצים לעזור ולקבל קבלות, ויש אחדות, לא משנה איזו עדה, כולם רוצים להיות יחד. אני מרגישה שכל אחד נמס", אמרה האם. 

זירת התאונה (צילום: פלאש 90)זירת התאונה (צילום: פלאש 90)

השיחה התקיימה בעת שידה של שרה נותחה בשני: "היד היתה קטועה והרגל מרוסקת, וב"ה חיברו את היד והרגל. אנחנו רואים ישועות. העיקר זה לא חיצוניות, בגדים ואופנה, אלא תורה, מצוות וחסד. מודים אנחנו לך על החיים המסורים. החיים הם מתנה".

במהלך השיחה, ביקשה האם להפריך את השמועות אודות הוספת השם לבתה: "בניגוד לשמועות, לאחר התייעצות עם הרב שלנו, לא הוספנו לה את השם חיה. אחת הסיבות היא מכיוון שיש לנו בת בשם הזה. שמה לתפילה הוא שרה בת דינה".

האם סיפרה כי בני המשפחה ביקרו בביתו של שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי. "רבי חיים אמר לנו לא לדחות את תאריך החתונה. יש לנו אמונת חכמים שלימה בזה".

כזכור, יום לאחר התאונה הגיע החתן, מבחירי תלמידי ישיבת 'קול תורה', לביקור חיזוק במעונו של מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי. הגר"ח עודדו וחיזקו כי "יש להתחזק באמונה תמימה שהכול מאיתו יתברך והכל לטובה".

הבוקר (חמישי) ממשיך המצב להיות בינוני, ושרה עדיין מורדמת ומונשמת ביחידה לטיפול נמרץ כללי באסף הרופא
ד"ר יובל לאונוב מנהל טיפול נמרץ ב'אסף הרופא' אמר ל'קול החרדי' לאחר אשפוזה: "היא עדיין מורדמת ומונשמת, המלחמה העיקרית להציל את יד ימין, עשינו שחזור פלסטי של היד. המצב הלבבי מתפקד, מחר תעבור שוב ניתוח לשיפור המצב ברגל. מקווה שעוד כמה ימים נבשר שהצלנו את היד". 

המשפחה מבקשת להמשיך ולזעוק לרפואתה השלמה של שרה בת דינה בתוך שאר חולי ישראל.

תגיות:תאונהאסוןשרה שפרלינג

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה