חדשות בארץ

"היד ניצלה בזכות הבגד הצנוע"

החתן מספר על הניסים שהצילו את חייה של כלתו: "שני הספסלים נשברו וריסקו לה את הרגל. כך היא רותקה לכסא ולא עפה החוצה"

אא

בחסדי שמים: הכלה שרה שפרלינג, התעוררה אמש (מוצ"ש), היא בהכרה מלאה ומשוחחת עם בני משפחתה.

החתן, יעקב קסטלניץ, תלמיד ישיבה 'קול תורה' בירושלים, מבקר תכופות בבית החולים כשהוא לא מפסיק להתפלל לשלומה של כלתו. בראיון ל"בחדרי חרדים" סיפר כיצד נודע לו על האסון: "הייתי בדרך לישיבה, הטלפון לא היה עלי, וכשהגעתי לטלפון נדהמתי כי היו 27 שיחות שלא נענו, התקשרתי לאחותי והיא החלה לספר לי על האסון, אחי הצטרף לשיחה ואמר לי שאגיע מיד לבית החולים. לא שמעתי לפני כן על התאונה".

"הגעתי לבית החולים התעדכנתי על מצבה, ונסעתי לרבנים חשובים ביניהם לגר"ח קנייבסקי, כולם פה אחד חיזקו ועודדו אותי ובירכו לרפואה שלימה, וביקשו שהציבור יתחזק בלהימנע מלשון הרע ומחלוקת".

החתן ביקש להודות לכל מי שקיבל על עצמו קבלות לרפואת ארוסתו: "אני מודה לכולם על החיזוקים שהם לקחו על עצמם, לא צריך לקחת קבלות גדולות, כי בסוף לא עומדים בזה". החתן הוסיף ואמר כי החתן המשיך וסיפר על הניסים הגדולים: "היו ניסים גדולים. בניגוד לשמועות לא כרתו לה שום איבר ברוך השם. שרה ישבה בצד ימין של האוטובוס כשהוא התרסק, כל אלו שישבו בצד ימין עפו מהאוטובוס ונהרגו ל"ע, שרה היחידה שניצלה. שני הספסלים שהיו מלפני שרה נשברו וריסקו לה את הרגל, מה שריתק אותה לכסא והיא לא עפה החוצה כמו שקרה לשאר הנוסעים בצד ימין, הספסלים מלפניה, הצילו לשרה את החיים".

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)

החתן הוסיף: "הרופאים אומרים כי המקומות הרגישים ברגל זה האגן, הברך ועקב קרסול. בנס, שלושת המקומות האלו נשארו שלמים לחלוטין. זה נס גדול מאוד", אמר החתן בהתרגשות. "בנוסף היד של שרה נפגעה קשה, והחובש שטיפל בה, אלי יעקובי, תיאר לי שהבגד שלבשה היה צמוד ליד, מה שהחזיק לה את היד בקיבוע, הבגד הצנוע שלבשה הציל לה את היד".

החתן סיים את דבריו בבקשה: "אנשים הפיצו תמונה של הארוסין שלנו, ובה רואים אותי ואת שרה. אני מבקש מכל מי שיכול, להסיר את התמונה מכל מקום אפשרי. שרה בחורה צנועה, וזה מאוד כאב למשפחה. זה פורסם ללא אישור המשפחה".

יצוין, כי הכלה עדיין זקוקה לרחמי שמים מרובים, ותצטרך לעבור עוד תקופה ארוכה וקשה. בני המשפחה מבקשים להודות לעם ישראל על התפילות עד כה, ומבקשים להמשיך ולהתפלל לרפואת שרה בת דינה בתוך שאר חולי ישראל.

תגיות:שרה שפרלינגאסוןתאונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה