חדשות בארץ

שוב: קבוצת מיסיונרים מקנדה בפשיטה בכל הארץ

עשרות המיסיונרים פושטים בשבועיים האחרונים על ערי הארץ, במטרה להטיף לנצרות. הם מעמידים סטנדים במקומות ציבוריים, ועוברים מדלת לדלת

אא

"קח לך עותק בחינם". הסטנד המיסיונרי"קח לך עותק בחינם". הסטנד המיסיונרי

בימים אלו מתחולל מסע שמד מיסיונרי ורחב היקף על ידי המיסיונרים של כת עדי ה' בכל רחבי הארץ. במסגרת הקמפיין ההרסני של הכת הנוצרית, עוברים עשרות מיסיונרים מדלת לדלת. הם פעילים בלפחות עשר ערים מרכזיות ברחבי הארץ, תוך שהם מבקשים מהדיירים להכניסם פנימה כדי לשוחח על "החיים ומשמעותם".

עד כה פגשו פעילי המחלקה להצלה ממיסיון של יד לאחים את צוותות המיסיונרים בירושלים, תל אביב, רחובות, בת ים, חולון, יהוד, נתניה, יוקנעם וטבריה עילית. על היקף הפריסה המיסיונרית בארץ מעידה גם העובדה שמדי יום ביומו מתקבלות במוקד הטלפוני של יד לאחים עשרות פניות חדשות של יהודים מכל חוגי הקשת. בפיהם של יהודים אלו עדויות על המיסיונרים מכת עדי ה' שמתדפקים על דלתותיהם. לא מעטים מהפונים סיפרו כי כשחזרו לביתם בסוף היום, מצאו חומר מיסיונרי תחוב מתחת לדלת. מה שמלמד כי בקמפיין זה המיסיונרים נחושים מאוד להגיע לכמה שיותר בתי-אב בישראל.

מהעדויות עולה כי המיסיונרים מגיעים לבתים בצוותות של שלושה אנשים, כאשר כל צוות בנוי משני מיסיונרים זרים ומיסיונר דובר עברית שמתלווה אליהם. המיסיונרים אף הגדילו לעשות כשהעמידו סטנדים עמוסים לעייפה בחומר מיסיונרי במקומות הומי אדם, תוך שהם מציינים במקום בולט כי החומר מחולק בחינם.

תגיות:מיסיונריםנצרות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה